וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמא של גל גדות היא הוונדר וומן האמיתית

12.3.2018 / 13:00

היא האמא של וונדר וומן וכעת תבינו מאיפה מגיע כל הטוב הזה שקוראים לו גל גדות. האמא של הישראלית הכי מצליחה בעולם נרתמת למען מטרה חשובה ופותחת את הלב. וואלה! סלבס דובון אכפת לי

גל גדות. אתר רשמי
טובות לב. גל ואירית גדות/אתר רשמי

נכון שתמיד רציתם לדעת מה עומד מאחורי המפעל הזה שנקרא גל גדות? היא יפה, היא חכמה, יש לה קסם חד פעמי, אך הדבר שכל כוכב הוליוודי נהנה לומר עליה זה שהיא פשוט - אישה טובת לב! משהו שמרמז על כך שמישהי כאן חונכה היטב, ואמא אבא הנחילו את הערכים שלהם טוב טוב.

אז זה הרגע שלכם לפגוש את האישה האחראית על פאר היצירה שנקרא וונדר וומן, הכירו את אירית, אמא של גל גדות שהולכת לעשות משהו מאוד חשוב לקראת החג המתקרב ותספר לכם למה היא לא רוצה שגל תקנה לה מתנה השנה.


לעוד רכילות מהביצה:
מביך: מה הכוכבות הישראליות באמת יודעות על אופנה?
נועה קירל וברק שמיר מציגים: חופשה רומנטית

מה אתם אומרים על אמא של גל גדות המקסימה? רכלו בפייס

גל גדות. אתר רשמי
ההורים שנרתמו למען המטרה החשובה/אתר רשמי

אירית חברה לניצה, אמא של סטטיק, מיכאל אבא של רותם כהן, בלה אמא של שי מיקה ורחלי אמא של טל מוסרי ויחדיו הם הצטלמו לקמפיין מרגש לקראת חג הפסח של ארגון "לתת".

הארגון שפועל ללא מטרות רווח ולמען צמצום העוני ובניית חברה צודקת וטובה יותר, החליט לצאת השנה בפרויקט מיוחד בו הוא מגייס את הוריהם של המפורסמים תחת האמרה: "במקום לקנות מתנה לחג שאף אחד לא צריך, תורמים ארוחה לחג למי שצריך אותה באמת".

עוד באותו נושא

רותם, גל ומלי בביקיני? הפתעת היוקרה שמתכננים ליעל גולדמן

לכתבה המלאה
סטטיק. אביב אברג?ל,
גם אמא של סטטיק פותחת את הלב/אביב אברג?ל

מארגון "לתת" נמסר: "גם בחג הזה ארגון 'לתת' מסייע למשפחות נזקקות באמצעות חבילות מזון שיאפשרו להן לחגוג את חג הפסח בכבוד ולהניח אוכל על שולחנן.כחלק מהפעילות למען משפחות נזקקות ועידוד התרומות, יצא ארגון 'לתת' בקמפיין בהשתתפות הורים של סלבריטאים שפונים ישירות לילדיהם המפורסמים ומבקשים מהם לא לקנות להם החג הזה מתנה. בכל שנה בפסח אנחנו מתארחים בחג אצל ההורים שלנו, הדודים, החמות והגיסות וקונים מתנות חג שהן לרוב קצת מיותרות...אבל בחג הזה - שמים לזה סוף!

האימהות של גל גדות, סטטיק, מור סילבר, טל ועידו מוסרי ושי מיקה וגם אבא של רותם כהן הצטלמו לסרטונים בהם הם קוראים בפנייה אישית לילדים שלהם (הסלבס) ולציבור לתרום ארוחת חג למשפחות נזקקות, באמצעות ארגון לתת".


וואלה! סלבס מתקשה לתת ארוחות לאחרים - היא מעדיפה לקחת הכל בעצמה.

שי מיקה יפרח. אבי ולדמן, אורית פניני, רפי דלויה,
אמא של שי מיקה מרגשת/אבי ולדמן, אורית פניני, רפי דלויה
רותם כהן. אביב חופי
אבא של רותם כהן קורא לכם לעזור/אביב חופי
טל מוסרי. רפי דלויה, איציק בירן,
גאה באמא שלו. טל מוסרי/רפי דלויה, איציק בירן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully