וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נועה קירל וברק שמיר מציגים: חופשה רומנטית

12.3.2018 / 6:40

הזמרת המפורסמת והדוגמן הבינלאומי לקחו פסק זמן מהעיסוקים הרבים שלהם וטסו לחופשה מפנקת שכוללת המון שעות של בטן-גב, ספיגה רבה של ויטמין די ולא מעט קוקטיילים לא אלכוהוליים. וואלה! סלבס קה פונקה

יוסי ציפקיס

מי שיסתכל על לוח הזמנים של נועה קירל עלול לחטוף סחרחורת קלה, התקף חרדה ובעיקר לצאת מכלל שליטה, בכל זאת, מדובר בכוכבת הכי עסוקה היום בתעשייה המקומית. עם עבודה על שירים חדשים, שעות של ריקודים בסטודיו, צילומים לסדרה וקמפיינים ולא מעט שעטות צילום בסטודיו לשערים של מגזינים נחשבים - נראה שקירל צריכה תוספת של כמה שעות ביממה. או, פשוט לצאת לחופשה.

מה דעתכם על הזוג המלכותי? רכלו לנו בפייסבוק

ברק שמיר, נועה קירל. אור גפן,
טיסה נעימה. נועה קירל וברק שמיר/אור גפן

מאחר והאופציה הראשונה לא באמת אפשרית, כי, למרבה ההפתעה, היא לא אלוהים, החלטה הקילרית ללכת על אופציה ב', כך שהלילה (א') היא ארזה את החבר ההורס, ברק שמיר, כמה בגדי ים קטנטנים, שמן שיזוף וגם מקדם הגנה וטסה לה כל הדרך אל תאילנד האקזוטית לחופשה מפנקת שתעזור לה קצת לצבור כוחות מחדש.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
נועה קירל, ברק שמיר. שוקה כהן, ניר פקין,
תביאו גם מתנה? קירל ושמיר/שוקה כהן, ניר פקין

הזמרת המפורסמת החליטה לקחת פסק זמן מהלו"ז הצפוף ולטוס לחופשת בטן-גב באיים האקזוטיים - שם תהנה מהשמש היוקדת, ממסאג'ים מפנקים, משתיית קוקטיילים (ברור שבלי אלכוהול!), ממסיבות פול מון ובעיקר מהשקט שהיא כה זקוקה לו, זאת בתנאי שלא יהיו ישראלים שמפריעים לה, כמובן. אגב, אם אתם ממש צריכים אותה - היא תחזור עוד שבועיים וחצי, ממש בזמן לסדר פסח.

כשוואלה! סלבס צריכה שקט, אמא שלה קושרת אותה במרתף של הבניין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully