וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פמלה אנדרסון חושפת: הייתי באורגיה מטורפת עם יו הפנר

13.3.2018 / 0:14

השפנפנה המפורסמת מכולן בשורת ווידויים מפתיעה על מה שהתרחש בתוך כותלי אחוזת פלייבוי - הלילה הבלתי נשכח עם שבע נשים נוספות, ההרגלים המוזרים של הפנר, ולמה היא עדיין משוכנעת שהוא "אדם תמים ומקסים"?

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

אימג'בנק GettyImages

בסרטון - מתיחת פנים: איך השתנתה פמלה אנדרסון?

בקושי חצי שנה עברה מאז מותו של יו הפנר, המייסד והעורך הראשי והמיתולוגי של מגזין פלייבוי, אבל הסיפורים על אורח החיים הפרוע והמתירני בתוך אחוזת פלייבוי המפורסמת רק הולכים ומתרבים.

פמלה אנדרסון, כיום בת 50, נחשבת לאחד הסמלים הגדולים ביותר של פלייבוי בכל הזמנים, ובשבוע שעבר היא סיפרה בראיון לפירס מורגן ב"Piers Morgan's Life Stories" על התקופה בה הייתה הכוכבת הכי גדולה של מגזין הגברים בתחילת שנות ה-90. היא חשפה איך נראו החיים באותה תקופה באחוזה של יו הפנר, והודתה שהייתה מפוחדת ממה שראתה שם. - בייחוד מהעובדה שהפנר וקיים מול עינייה אורגיה עם לא פחות משבע דוגמניות, שכל אחד מהן שכבה איתו בתורה. "ראיתי המון דברים מוטרפים ומשוגעים באחוזת פלייבוי", אמרה. "בהתחלה עוד לא הבנתי שמצופה ממני לקחת חלק פעיל באורגיות הללו, אבל לאט לאט הבנתי מה צריך לקרות.

עוד בנושא
50 זה ה-20 החדש: פמלה אנדרסון בתמונות שלא תרצו לפספס
פמלה אנדרסון מאוהבת בחבר חדש, צעיר וחתיך

"היו כמה דוגמניות בקומה התחתונה, ובשלב מסוים שבע מהן עלו לקומה העליונה. לא הבנתי על מה כל הרעש והמהומה אז עליתי לשם, וראיתי שכל אחת מהן מחכה לתורה כדי לשכב עם יו. עמדתי בקצה המיטה וצפיתי במה שמתרחש בתמימות, עד שהבנתי שכל המבטים הופנו לעברי. הן רצו שאחקה אותן ואעשה אותו דבר. חשבתי לעצמי, 'זה לא סרט, אני צריכה ללכת".

פמלה אנדרסון. GettyImages
יש לה דווקא זכרונות טובים. פמלה אנדרסון כיום/GettyImages
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פמלה אנדרסון, בימים אחרים, על שער פלייבוי/מערכת וואלה!, צילום מסך

אנדרסון הוסיפה ש"היו להפנר המון נשים בתוך האחוזה. בשלב מסוים הוא התקין בתוכה מסכי ענק שהראו כל הזמן קטעי וידאו של כל מיני דברים משוגעים שעשה עם כל מיני נשים במיטה".

יחד עם זאת, אנדרסון הבהירה כי מעולם לא חשה שנוצלה מינית על ידי הפנר, ותיארה אותו כ"אדם תמים ומקסים".

פמלה בימיה בפלייבוי

"יו היה חלוץ, הוא היה ג'נטלמן אמיתי שאהב נשים והעצים אותן. אף אחד לא הצליח לחקות אותו, ולמען האמת אני חושבת שכל מה שעשה היה תמים למדי. הוא רק רצה להתפרנס בכבוד".

אנדרסון גם חשפה שהיא נתקלה לא פעם ולא פעמים בהטרדות מיניות וטענה שהפנר למעשה שימש כמגן עבורה ועבור נשים נוספות. "היו גברים שאמרו לי 'בואי איתי למלון ונעשה לך אודישן - או שאתן את התפקיד לבחורה הזו שבצד השני של המסדרון. ואז הם באמת נתנו את התפקיד לבחורה ההיא בצד השני של המסדרון", היא סיפרה. "היו גברים שאמרו לי - פמלה, בואי תצטרפי אלינו לג'קוזי וניתן לך 100 אלף דולר ואני אמרתי להם - נראה לי שאתם רוצים יותר מג'קוזי. אני מתקשרת להף".

וואלה! סלבס גם הוזמנה פעם לאורגיה, אבל כשהיא הגיעה לא היה שם אף אחד.

ומה קרה בין פמלה לפוטין? צפו בה מספרת

פמלה אנדרסון ויו הפנר בחגיגות 50 שנה למגזין פלייבוי, דצמבר 2003. Photo by Peter Krame, GettyImages
"יו הפנר היה 'נטלמן אמיתי שאהב נשים והעצים אותן" . אנדרסון והפנר,בחגיגות 50 שנה למגזין פלייבוי/GettyImages, Photo by Peter Krame

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully