וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקמת המדליפים: כשנטע אלחמיסטר נחשפה כמו עדן

9.3.2018 / 0:02

בזמן שאייל גולן אחז בחורה חדשה, נטע אלחמיסטר הבינה מה עבר על עדן בן זקן, כשגם סרטון שלה דלף לרשת - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

אילוסטרציה

את המצעד פותח מזל טוב לאישה, הקול ומשחקי הכס, אניה בוקשטיין, שבקרוב תרקוד כל הדרך אל חדר היולדות - שם תביא לעולם את הבייבי הראשון שלה ושל בעלה, דותן ויינר. הזוג המתוק, שנשוי כבר חמש שנים, קיבל את ההודעה המשמחת רק בשביל שבוקשטיין תוכל לשתף אותה באינסטגרם.

אניה בוקשטיין. אינסטגרם, צילום מסך
קולולו. אניה/צילום מסך, אינסטגרם

יאללה ממשיכים למקום הרביעי, שם נמצאת עוד מישהי שבקרוב תביא לעולם בייבי עם דם כחול, ככה זה שהדוכסית, קייט מידלטון, מצפה לתינוק שלישי. זו גם אולי הסיבה שהנסיכה לעתיד לא תגיע למסיבת הרווקות של גיסתה, מייגן מרקל, שתחגוג את הלילה האחרון שלה כרווקה בספא יוקרתי.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
הנסיך הארי, הנסיך וויליאם, קייט מידלטון, מייגן מרקל, הנסיכה יוג'יני. GettyImages
מבריזנית! קייט ומייגן/GettyImages

ואם כבר מעבר לים, אז במקום השלישי מגיעות צמד הדוגמניות, רותם סלע ושיר אלמליח, שיארזו בקרוב, כל אחת בנפרד כמובן, את המזוודות ויטוסו לחופשה מפנקת. בזמן שסלע תטוס עם הבעל והילדים לאיי סיישל, אלמליח תנפוש בסיציליה ביחד עם המשפחה והחבר המתקמבק.

שיר אלמליח. רפי דלויה
חופשה משפחתית. שיר והחבר./רפי דלויה

הגענו למקום השני והמכובד, שם נמצא אייל גולן שארז במו ידיו בחורה חדשה. הזמר המסלסל, שלאחרונה מבלה בעיקר עם חברים, הגיע למסיבת פורים המונית, כך שבסיום הערב - הוא יצא עם בחורה אלמונית, כשהם מחובקים, אל עבר הרכב שלו.

אייל גולן. תמונות גולשים
מי המסתורית? אייל והבחורה/תמונות גולשים

ובמקום הראשון, איך לא, הפרשה שהסעירה את המדינה - סרטון העירום של עדן בן זקן שדלף לרשת. אחרי שהפרשה קצת שכחה, הגיעה תפנית כשגם סרטון של נטע אלחמיסטר מתוך החנות שלה דלף לרשת. אם לא די בכך, הרי שיום אחרי נעצר אדם בן 41 מהשומרון שחשוד בהפצת הסרטונים.

נטע אלחמיסטר, עדן בן זקן. אינסטגרם, מערכת וואלה! NEWS
אפשר סולחה? נטע ועדן/מערכת וואלה! NEWS, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully