וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטע אלחמיסטר משיבה: "עדן, כואבות את הפגיעה בך"

וואלה! סלבס

22.2.2018 / 14:40

יממה לאחר שהוגש מכתב התראה לפני תביעה לנטע אלחמיסטר ושותפתה, נועה בני - הן מחליטות להשיב לעדן בן זקן בפוסט שפרסמו בעמוד האינסטגרם של העסק. "אוהבות אותך וכואבות את הפגיעה השפלה בך", כתבו. וואלה! סלבס עושה שלום

צילום: עדי מוזס. עריכה: איציק מזרוחין. בימוי: לירן סגל

נראה כי הפרשה החדשה שמסעירה את תעשיית הבידור המקומית, מסרבת לדעוך. רק בתחילת השבוע נודע לזמרת עדן בן זקן כי סרטון עירום שלה, בו היא מודדת בגדי ים בחנות של נטע אלחמיסטר ונועה בני, דלף לרשת ממצלמות האבטחה של החנות. בן זקן שמרה על שתיקה עד שאתמול (ד') פורסם מכתב התראה לפני תביעה ששלח עורך דינה לאלחמיסטר ובני, בו נטען כי הבנות לא משתפות פעולה עם עורכי דינה של בן זקן ומסרבות לתת מענה לשאלות רבות שהוצגו בפניהן.

רוצים עוד רכילות?
אחווה סיטבון וטל כוכבא מדגמנים אהבה למטרה חשובה
למה ג'סטין ת'רו זרק את ג'ניפר אניסטון?

מה דעתכם על הפרשה? רכלו לנו בפייסבוק

נטע אלחמיסטר, עדן בן זקן. אינסטגרם, מערכת וואלה! NEWS
נטע אלחמיסטר, עדן בן זקן/מערכת וואלה! NEWS, אינסטגרם

היום, לאחר ששמרו גם הן על זכות השתיקה, מפרסמות שתי השותפות הנאשמות, פוסט התנצלות ברשתות החברתיות ומנסות להסביר את העמדה שלהן בכל הפרשה, "אחרי כמה ימים לא קלים, בעיקר לעדן חברתנו, חשוב לנו לשתף אתכם ואתכן בתחושות שלנו שעד כה לא נשמעו", כתבו הבנות בפוסט, "מאז פורסם הסרטון, אנו כואבות ומתוסכלות מהמעשה הנבזה והמרושע שפגע בעדן."

"פרסום הסרטון הכה אותנו בהלם מוחלט למרות כל הרעש בתקשורת חשוב לנו להגיד לעדן: עדן, את חברה יקרה לשנו ואנחנו מאוד אוהבות אותך וכואבות את הפגיעה השפלה בך. ניסינו ליצור איתך קשר מספר פעמים בימים האחרונים כדי לומר לך שנעשה הכל כדי לאתר את מי שפגע בך," כתבו השתיים והוסיפו, "את בן אדם יקר לנו שחווה פגיעה ועבורנו זה מעל לכל! בנוסף, חשוב לנו לומר כי בימים האחרונים פורסמו הרבה דברים שהם פשוט לא נכונים. קודם כל אנחנו לא צילמנו ובוודאי שלא פרסמנו את הסרטון. דבר שני, הסרטון לא צולם בתא מדידה אצלנו כי בתאי מדידה אין מצלמות ואסור שיהיו. הסרטון צולם בחדר תפירה, שם מוצבת מצלמה גלויה לצרכי בטיחות וביטחון בלבד."


מה אתם אומרים על הפוסט שפרסמה נטע אלחמיסטר? רכלו בפייס

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
עדן בן זקן. אלוני מור,
מקבלת את ההתנצלות? בן זקן/אלוני מור

"אנו עדיין לא יודעות איך הסרטון דלף ואנו נעשה הכל כדי לסייע לעדן ולמשטרה, לכן ברגע שגילינו כי המערכת נפרצה, מיהרנו להגיש בעצמנו תלונה למשטרת ישראל על מנת לאתר את העבריין. אנו נעשה הכל כדי לסייע לעדן, אנו כואבות את הפגיעה בפרטיותה ואנו בטוחות שהאמת תצא לאור. עדן, אנו מתנצלות, אנחנו איתך. נועה ונטע".

וואלה! סלבס לא מדברת עם ה-BFF שלה אחרי שזו פרסמה סרטון שלה גונבת שוקולד מהסופר

נטע אלחמיסטר. ניר פקין
ימים לא פשוטים. אלחמיסטר/ניר פקין
עדן בן זקן. אביב חופי
מגישה תביעה על הטרדה מינית/אביב חופי
נטע אלחמיסטר. אלירן אביטל, שוקה כהן, אורית פניני, ערן לם,
כואבת את הפגיעה של עדן/אלירן אביטל, שוקה כהן, אורית פניני, ערן לם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully