וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבוכה במשפחת קרדשיאן: סרט סקס חדש דלף לרשת

20.2.2018 / 12:00

פחות משנה אחרי שרוב קרדשיאן, הגבר היחיד שנושא את שם המשפחה המפורסמת בעולם הבידור, חשף תמונות עירום של אם בתו - ההיסטריה מכה שנית: קלטת סקס מאוד מפורשת של האקסית בלאק צ'יינה הופצה ברשת. וואלה! סלבס ריאליטי-טראש

בלאק צ'יינה (אינסטגרם)

בקיץ שעבר, חובבי הריאליטי ברחבי העולם ששו ושמחו, כשהגבר היחיד שנושא את שם המשפחה המפורסמת ביותר בהוליווד - רוב קרדשיאן - עבר התמוטטות עצבים שבמהלכה פרסם ברשת תמונות עירום והתכתבויות בוגדניות של ארוסתו לשעבר ואם בתו, בלאק צ'יינה, תחת הכותרת הנקמנית "כל האמת". מאז, לא רק שהקרדשיאנז עשו הכל כדי להרחיק את צ'יינה מהמשפחה (אבל שמרו את הבייבי דרים רנה קרדשיאן קרובה אליהן), אלא שהתנערו ממנה לחלוטין.

עם זאת, את דליפת סרטון סקס מאוד, מאוד מפורש, בכיכובה של מי שהיתה אמורה להיות הכלה של קריס ג'נר, אפילו הן לא צפו מראש. זה קרה אתמול (ב'), כשעולם הריאליטי-טראש קיבל מנה של סלבריטי-פורנו בכיכובה של חברת המשפחה לשעבר וזה מביך ופרובוקטיבי, ברמות של "קים קרדשיאן סופרסטאר".


עוד רכילות מרגשת:
רוסלנה רודינה מסתלבטת על שרה נתניהו
אנג'לינה ג'ולי מוצצת... סוכריה על מקל

רכלו על סרט הסקס של בלאק צ'יינה בפייסבוק

רוב קרדשיאן, בלאק צ'יינה. GettyImages
פעם היה להם כיף. רוב קרדשיאן עם בלאק צ'יינה/GettyImages

הקטע בן ה-13 דקות (!) שצולם בהסכמה ככל הנראה הרבה לפני החיבור של רוב וצ'יינה, הגיע לטוויטר ומאז הופץ לכל חובב אירוטיקה של מפורסמים. בעוד שלא ברור איך הווידאו בכלל הגיע לרשת, מי שצפה בו מעיד כי הגברת (שהייתה כוכבת ריאליטי לצדו של קרדשיאן לרגע) תועדה כשהיא מבצעת מין אוראלי בבחור לא מזוהה ואז ממשיכה להשתוללות של ממש בחדר המיטות.

בלאק צ'יינה. GettyImages
היום... קצת פחות. צ'יינה במראה עדכני/GettyImages

עורכי דינה של צ'יינה בת ה-29, הודיעו לצהובונים האמריקאים כי פנו למשטרה על מנת שתחקור את "המעשה הפלילי". "פרסום הסרטון היא דרך לזלזל בנשים ולגרום להן לחוש בושה רק כי הן יצורים מיניים. בנות שמו קץ לחייהן בגלל פורנו-נקמה, זו לא בדיחה", צייצה אחת מעורכת הדין של צ'יינה, שבמקביל טרחה להבהיר כי הכוכבת רווקה, כך שלא מדובר בתיעוד שלה עם בן זוג כלשהו.

לבלאק צ'יינה, שני ילדים: הבכור הוא בנה קינג, המשותף עם הראפר טייגה (זה שבהמשך, ניהל מערכת יחסים ארוכה עם אחותו הקטנה של רוב, קיילי ג'נר). בתה דרים, שנולדה לפני כשנה וחצי, היא הבייבי הראשונה במשפחת הריאליטי שמתפארת בשם המשפחה המפורסם - קרדשיאן. נחת? מצב תחת.


וואלה! סלבס לא מצלמת את עצמה בחדר המיטות. או בסלון. או במטבח, ברחוב, או בכלל.

נקמה מתוקה?

רוב קרדשיאן בדרך לצו הרחקה

לכתבה המלאה
קלטת סקס של בלאק צ'יינה. צילום מסך
הווידאו שדלף? מפורש מאוד. הסרטון של בלאק צ'יינה/צילום מסך
קלטת סקס של בלאק צ'יינה. צילום מסך
מ-ז-ע-ז-ע/צילום מסך
קלטת סקס של בלאק צ'יינה. צילום מסך
לא נעים. בלאק צ'יינה ובחור האנונימי/צילום מסך
בלאק צ'יינה. GettyImages
מעשה פלילי? אכן/GettyImages
בלאק צ'יינה. GettyImages
משפחת קרדשיאן לא מרוצה. בלאק צ'יינה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully