וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדן בן זקן תובעת את נטע אלחמיסטר על הטרדה מינית

וואלה! סלבס

21.2.2018 / 14:20

ימים ספורים לאחר שהופץ סרטון העירום של עדן בן זקן - בו היא מודדת בגדי ים בחנות של נטע אלחמיסטר - שלחו היום עורכי הדין של הזמרת מכתב התראה לפני תביעה על הטרדה מינית. וואלה! סלבס חתול שחור

יח"צ - חד פעמי

רק בתחילת השבוע, רעדה מדינה שלמה בעקבות פרסום סרטון בו נראית עדן בן זקן בעירום במהלך מדידת בגדי ים בחנותה של נטע אלחמיסטר ושותפתה, נועה בני. מאז פרסום הסרטון, החליטה בן זקן לשמור על שתיקה ולא להגיב לפרשה.

עד היום (ד') כשעורך הדין של הזמרת המסלסלת משגר מכתב התראה לפני תביעה, בו הוא דורש מבעלות החנות להציג תשובות ראויות לשאלות שהועלו.


לעוד רכילות מהביצה:
אסתי גינזבורג משיבה אש: "הביקורות לא מעניינות אותי"
הזמרת דיקלה היא אמא לבת. נחשו מי האבא?

מה אתם אומרים על התקרית המצערת של עדן בן זקן? רכלו בפייס

נטע אלחמיסטר, עדן בן זקן. אינסטגרם, מערכת וואלה! NEWS
הפרשה שהסעירה את תעשיית הבידור. עדן בן זקן ונטע אלחמיסטר/מערכת וואלה! NEWS, אינסטגרם

במכתב, שהוגש אמש (ג') לנטע ונועה, מציין עורך הדין גיא אופיר כי שתי הבנות העבירו את עדן לחדר צדדי למרות שידעו כי מותקנות שם מצלמות אבטחה ומוסיף כי מלבד זאת, הן אף שמרו את הסרטון במשך מספר חודשים וייתכן כי גם ערכו אותו. עוד מתאר עורך הדין כי הסרטון הופץ ואף עבר לאתרי פורנו בינלאומיים. אי לכך, מאשימה בן זקן את הבנות בפגיעה בשמה הטוב ובפרנסתה. מאחר ושתי השותפות בחרו שלא לענות לטענות שבמכתב, החליט עורך הדין של הזמרת לשלוח את המכתב גם לכלי התקשורת.

מעבר לכל הידוע, מציין בא כוחה של בן זקן כי הם ניסו לפנות מספר פעמים לאלחמיסטר ובני על מנת לקבל הסברים לגבי האופן בו הודלף הסרטון, אך אלו הפנו אותו לשי אביטל, הסוכן של נטע, שעל פי התיאור של עורך הדין אמר בשתי מילים "אמר הרבה מבלי לומר כלום לגוף העניין". בעקבות ההתנהלות של הנאשמים, "נראה כי הפרסומים בהם נקטתם בתקשורת בהם ציינתם כי אתם המומים על הפגיעה במרשתי ותעשו הכל כדי לסייע לה היו בגדר "אחד בפה ואחד בלב".

עוד באותו נושא

עדן, איך את אומרת ש"אין לך אף אחד"? את אש

לכתבה המלאה
עדן בן זקן. ניר פקין
מגישה תביעה על הטרדה מינית. בן זקן/ניר פקין

בעקבות כל האמור במכתב, סיכם עורך הדין של בן זקן את העניין כשכתב כי הבנות עברו על חוק הטרדה מינית וכי בכוונת הזמרת למצות את הדין עם שתי הבנות, "מרשתי תמצה את הדין במלוא חומרתו עמכם ועם כל מי שאחראי במישרין או בעקיפין על הצילום, הפרסום, ההפצה וחוסר שיתוף הפעולה במניעת ההפצה כמתואר".

עוד מבקש עורך הדין כי הבנות בעזרת בא כוחן, יענו על השאלות המתבקשות לגבי הסיבה שבה נשמר הסרטון, הסיבה לכך שעדן הובלה לחדר צדדי למרות הידיעה שיש שם מצלמה, וכמובן, האופן בו מצא הסרטון את דרכו לכלי התקשורת והאינטרנט.

התראה לתביעה של עדן בן זקן נגד נטע אלחמיסטר. גיא אופיר, משרד עורכי-דין, צילום מסך
התראה לתביעה של עדן בן זקן נגד נטע אלחמיסטר/צילום מסך, גיא אופיר, משרד עורכי-דין
התראה לתביעה של עדן בן זקן נגד נטע אלחמיסטר. גיא אופיר, משרד עורכי-דין, צילום מסך
מתוך מכתב ההתראה/צילום מסך, גיא אופיר, משרד עורכי-דין

עו"ד ערן פרזנטי ממשרד מ. פירון ושות', הגיב בשם נטע אלחמיסטר ונועה בני: "מדובר במקרה מצער שאנו עדים שוב למעשים מעוולים של גורמים שאינם מכבדים את צנעת הפרט. חבל שרצים להדביק אשמה ואחריות למי שכלל איננה מעורבת בפרשה במטרה לייצר כותרות. הנושא מצוי בחקירה משטרתית ובעלי החנות משתפים פעולה. רצוי להמתין לתוצאות החקירה לפני שמדביקים אשמה לגורם כלשהו".


וואלה! סלבס מודדת רק את היושר שלה.

נטע אלחמיסטר. ניר פקין
לא משתפת פעולה? אלחמיסטר/ניר פקין
עדן בן זקן. אור גפן,
טוענת להטרדה מינית. בן זקן/אור גפן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בעלת החנות בה צולם הסרטון. אלחמיסטר/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully