וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האו לאבלי: רשימת האקסים של הנסיך הארי ומייגן מרקל

וואלה! סלבס | צילום: GettyImages

14.2.2018 / 12:32

הרבה לפני שהנסיך תכנן לשלוף את הטבעת שהעניק לשחקנית האמריקאית ולהציע לה להינשא לו - גם פרינס הארי וגם מייגן מרקל ניהלו שלל מערכות יחסים רומנטיות. לקראת החתונה המלכותית, וואלה! סלבס מציגה את כל האהבות לשעבר של המאורסים

יש סיפורי אהבה פשוטים: גבר פוגש אישה - הגבר מתאהב, האישה מסתחררת, אז הוא שולף טבעת והיא בוחרת שמלה צחורה - והם חיים באושר ועושר עד עצם היום הזה. אבל יש גם את הסיפור של הנסיך הארי, בן ה-33, וארוסתו המדוברת, השחקנית האמריקאית מייגן מרקל (36), שאמנם יינשאו בקרוב, אך נאלצו לנשק במהלך חייהם לא מעט צפרדעים (מטאפוריות!), רק כדי למצוא בסופו של דבר את החצי השני והמלכותי.

מייגן מרקל והנסיך הארי בעת ההודעה הרשמית על אירוסיהם, ארמון קנסינגטון, לונדון, נובמבר 2017. GettyImages
בקרוב אצלכם. הנסיך הארי ומייגן מרקל/GettyImages

השבוע, נציגי הארמון שבאנגליה חשפו את הפרטים המעניינים על אירוע החתונה המדובר ביותר של 2018, שייערך בחודש מאי הקרוב - והעולם כמרקחה. עם זאת, וואלה! סלבס יודעת שמה שהכי מעניין את חובבי המלכה אליזבת' ומשפחת המלוכה הבריטית (מלבד השמלה שתלבש הכלה לעתיד) הוא דווקא העבר הרומנטי של כל אחד משני חצאי הזיווג המלכותי.

לרגל חג האהבה הבינלאומי, הוולנטיין דיי, קבלו את רשימת האקסים המלאה של מרקל והפרינס (בשר ודם) שלה. עם כמה נשים בנם של צ'ארלס ודיאנה יצא? איך נראה בעלה הראשון של מייגן, שבקרוב תתנער מהתואר "גרושה"? האם הנסיך הארי מעדיף בלונדיניות אך מתחתן עם ברונטית? קבלו את כל התשובות.

הראשונה שלו | נטלי פינקהאם | 2003

נטלי פיקנהאם. GettyImages
הראשונה שלו. נטלי פינקהאם/GettyImages
נטלי פיקנהאם. GettyImages
עדיין שומרים על קשר ידידותי. פינקהאם ופרינס הארי/GettyImages

החברה הראשונה המדוברת של הנסיך הייתה מגישת הטלוויזיה האנגלית נטלי פינקהאם, איתה בילה כשהיה בן 19. בעוד שהשניים סירבו לדבר על האהבה בזמנו, הם מנהלים קשר ידידותי עד עצם היום הזה ונפגשים באירועי שטיח אדום מקומיים.

מערכת היחסים הארוכה | צ'לסי דייבי | 2004-2011

צ'לסי דייבי, הנסיך הארי. GettyImages
שבע השנים הארוכות. הנסיך עם צ'לסי דייבי/GettyImages
צ'לסי דייבי, הנסיך הארי. GettyImages
הם באמת נהנו! הארי ודייבי/GettyImages

ייתכן שמערכת היחסים בת שבע השנים שהארי ניהל עם הבלונדינית המיוחסת צ'לסי דייבי עיצבה אותו להיות המאהב שהוא היום. השניים אהבו, נפרדו, חזרו זה לזו במשך קרוב לעשור, אך נשארו חברים טובים - עד כדי כך שעל פי השמועות, דייבי נכנסה לרשימת המוזמנים של החתונה המלכותית המדוברת.

הסטוץ שכשל | קרוליין פלאק | 2009

קרוליין פלאק. GettyImages
ניסתה אותו. קרוליין פלאק/GettyImages

מנחת האירועים, קרוליין פלאק, ידועה בתעשיית הבידור האנגלית כמי שהייתה אחת הנשים שהתחברו לנסיך באחת הפרידות שלו מדייבי. עם זאת, ברגע שנודע לתקשורת על הקשר הרומנטי, כל הקרדיט המקצועי שלה נעלם ולדבריה, הפכה ל"קרוליין, ההיא שהנסיך משתעשע איתה" - מה שהכשיל את הריליישנשיפ.

עשה גם דוגמנית | פלורנס ברונדל | 2011

פלורנס ברודנל. GettyImages
האקסית הדוגמנית. פלורנס ברודנל/GettyImages
הנסיך הארי באקדמיה הצבאית של קולורדו ספרינגס, ארה"ב. מאי 2013. רויטרס
זה מה שחשבת עליה? הנסיך הארי/רויטרס

כשהיה עלם חמודות בן 27, הנסיך הארי נצפה יחד עם הדוגמנית הבלונדינית פלורנס ברונדל. בעוד שהגברת לא זכתה להפוך לפאשניסטה בינלאומית, הקשר המלכותי הקצר הפך אותה למבוקשת בממלכה לתקופה קצרה.

בעלה הראשון | טרבור אינגלסון | 2011-2013

מייגן מרקל, טרבור אינגלסון. GettyImages
שם למייגן מרקל טבעת. טרבור אינגלסון/GettyImages
טרבור אינגלסון. GettyImages
הפיק ממנה גם גירושים. אינגלסון/GettyImages

בקצה השני של העולם, אמריקה הגדולה, מייגן מרקל בת ה-30 - שחקנית 'בי ליסט' וכוכבת הסדרה "Suits" - החליטה לומר "איי דו" לבן הזוג, מפיק הטלוויזיה והקולנוע טרבור אינגלסון. עם זאת, הנישואים החזיקו שנתיים בלבד, זאת בגלל חיכוכים שנגעו לעובדה שהשניים ניהלו מערכת יחסים בשלט רחוק (היא חיה בקנדה בה צולמה הסדרה, הוא חי בלוס אנג'לס שם הוא עובד), שבגללם בסופו של דבר התגרשו.

לא שיר אהבה | מולי קינג | 2012

מולי קינג. GettyImages
שמחה לראות את אבא שלו. מולי קינג מחייכת לנסיך צ'ארלס/GettyImages
מולי קינג. GettyImages
כנה מדי. קינג/GettyImages

הנסיך ניסה להפוך את הסטוץ הרומנטי שלו בשנת 2012 עם זמרת להקת הבנות הסאטרדייז, מולי קינג, לרצינית יותר. עם זאת, כיוון שהיא פטפטה על הקשר בפתיחות עם התקשורת, הארי החליט לחתוך את התקשורת הבינאישית איתה וזרק את הכוכבנית.

לא נגמר בחתונה | קרסידה בונאס | 2012-2014

קרסידה בונאס, הנסיך הארי. GettyImages
האמינו שהיא האחת. הנסיך עם קרסידה בונאס/GettyImages
קרסידה בונאס. GettyImages
אהבה אותו. בונאס/GettyImages

במשך שנתיים שלמות, הממלכה הבריטית הייתה פשוט בטוחה שקרסידה בונאס, בת הזוג הרצינית האחרונה שלו לפני מייגן - תהיה הנסיכה האנגלית הבאה. השניים, שהכירו בשידוך של הנסיכה יוג'יני (בת הדוד הקרובה של הארי), אך הקשר כשל בעיקר בגלל הלחץ שחוו מכיוונם של הצהובונים, שגרם להם למריבות ועל פי מקורבים לפרינס ל"רצון להתאוורר זה מזו". ההמשך ידוע.

בישל אותה | קורי ויטיילו | 2014-2016

מייגן מרקל, קורי ויטיאלו. טוויטר, צילום מסך
בילה איתה לפני שהתרחש הקסם המלכותי. קורי ויטיילו/צילום מסך, טוויטר

פחות או יותר כחודש לפני שזכתה להכיר את בעלה לעתיד, מרקל נפרדה מבן הזוג שלה אוף ואוף, הסלבריטי-שף קורי ויטיילו. בתור אחד אנשי האוכל המפורסמים בקנדה, השחקנית ההוליוודית והשף בילו יחד בעת שצילמה את הדרמה הטלוויזיונית, אך למרבה מזלה, החליטו לסיים את הקשר ממש כמה שבועות לפני שפגשה את הנסיך הארי.

תמונת האירוסין הרשמית של מייגן מרקל והנסיך הארי. GettyImages
יהפכו לבעל ואישה בחודש מאי. מייגן מרקל והנסיך הארי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully