וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעלה בבית, אבל ג'ניפר אניסטון מנשקת גבר זר!

וואלה! סלבס

13.2.2018 / 13:14

המנחה האהובה, אלן דג'נרס, ציינה 60 במסיבה עמוסת כוכבים, אבל עוד לפני שקים קרדשיאן, ג'ניפר לופז או כריס מרטין הגיעו לאיוונט - הייתה זו ג'ניפר אניסטון שמשכה צומי בגלל נשיקה אחת לוהטת. וואלה! סלבס חיבה

ג'ניפר אניסטון, פארל. splash
יש ליטופים. ג'ניפר אניסטון/splash

תתארו לעצמכם את הסיטואציה הבאה: מסיבת ענק הוליוודית, עמוסה בכוכבים מהשורה הראשונה (כולל שחקנים, זמרים, אנשי במה וקומיקאים) לכבוד גברת אחת נהדרת שחביבה על כולם. אבל בסופו של דבר, כל מה שכולם מדברים עליו הוא חברתך הטובה, שנישקה, או לא נישקה, בחור שאינו דומה בכלום לבעלה.

עכשיו קחו את משחק התפקידים הזה והציבו את המנחה המשעשעת אלן דג'נרס בתפקיד מלכת מסיבת יום הולדתה ה-60, את החברה ג'ניפר אניסטון על תקן המנשקת שנתפסה בעדשת המצלמה (ללא בעלה) ואת המוזיקאי פארל וויליאמס (גם הוא נשוי!) בתור הגבר המנושק. הפתעה? מאוד.


עוד רכילות נהדרת:
מהיום קראו למלי לוי "סימה": הג'וב החדש של הכוכבת
כל הפרטים המרגשים על החתונה של הנסיך הארי ומייגן מרקל

רכלו על הנשיקה של ג'ניפר אניסטון גם בפייסבוק

ג'ניפר אניסטון, פארל. splash
יש נשיקות. אניסטון עם פארל/splash

זה קרה בסוף השבוע האחרון, כשבת הזוג של דג'נרס - השחקנית פורשיה דה רוסי - ערכה עבורה הילולת ענק באולפן שבמרכז הוליווד, אליה הגיעו שלל כוכבי בידור. מי למשל? קים קרדשיאן שהגיעה עם קניה ווסט ומאמא קריס ג'נר, כריס מרטין עם כוכבת "50 גוונים של אפור" דקוטה ג'ונסון, שבילה גם בחברת גרושתו גווינת' פאלטרו עם ארוסה הטרי ועוד אקסית אחרת בשם ג'ניפר לורנס, ליאונרדו דיקפריו ואפילו אופרה ווינפרי.

עם זאת, דווקא הגברת האהובה וחברתה הטובה שלך כלת השמחה, אניסטון - היא זו שתועדה מתנשקת בכניסה לאירוע בלוס אנג'לס, בזמן שאהובה, ג'סטין ת'רו, בכלל נראה בניו יורק באותו היום. בסדר, אפשר להירגע כיוון שהנשיקה שניתנה לפארל הייתה הכי ידידותית וחמה, בלי שום כוונות רומנטיות. שובבים.

חברים, היא בביקיני

כך ג'ניפר אניסטון נופשת

לכתבה המלאה
ג'ניפר אניסטון, פארל. splash
איך היא אוהבת ראפרים!/splash
ג'ניפר אניסטון, פארל. splash
אבל איפה ג'סטין ת'רו? אניסטון ופארל/splash

בין אלה שנצפו בחגיגה, שבה הופיעו הראפרים פי דידי, פרנץ' מונטנה ודה וויקנד, היו שלל כוכבי איי-ליסט בינלאומיים כמו גם הזמרת פינק שהרקידה את כריס רוק, המוזיקאי ג'ון לג'נד, ברונו מארס וקורטני קוקס, הקומיקאיות צ'לסי הנדלר ואיימי שומר, השחקניות ריס ווית'רספון, מליסה מקארתי ודרו ברימור, סיה ואפילו די ג'יי חאלד. היה שמח.

מאז שוואלה! סלבס ניסתה להתחיל עם החברה של אלן, היא לא מוזמנת לאירועים האלו.

ג'ניפר אניסטון. אינסטגרם, צילום מסך
במצב רוח משורבב. ג'ניפר אניסטון/צילום מסך, אינסטגרם
ג'ניפר לופז. אינסטגרם, צילום מסך
חוגגת. ג'ניפר אניסטון/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully