וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיפ רומנטי מסלבס: איזו חופשה זוגית הכי מרגשת אתכם?

11.2.2018 / 0:08

רגע לפני שהעולם יציין את חג האהבה הבינלאומי, וואלה! סלבס נזכרה בכמה חופשות זוגיות של כוכבי ביצת הבידור המקומית ורוצה שתסייעו לקבוע: מה הוא היעד הכי רומנטי לנופש דביק וקסום? אתם בוחרים

שלומית מלכה, יהודה לוי. ניר פקין
מתנשנשים בארץ ובחו"ל. שלומית מלכה ויהודה לוי/ניר פקין

זוגיים, איך אתם תחגגו את יום האהבה הבינלאומי, הוולנטיינ'ז דיי? יש כאלה שמעניקים זר פרחים, אחרים מעדיפים ברכה מרגשת, בילוי בסרט סוחט דמעות, הקדשת שיר שמעלה זכרונות או תכשיט מרהיב - אבל הכוכבים המקומיים יודעים שאם יש זמן פנוי, מעט חסכונות ורצון במעט זמן איכות בשניים, אין סיבה שלא להראות את האהבה לחצי השני שלך בנופש רומנטי (ואם אפשר, אז כמובן שכזה מפנק במיוחד).

לפעמים נדמה שחייהם של יהודה לוי ושלומית מלכה או של אסי עזר ובעלו אלברט הם ס-ו-כ-ר, בין קפיצה אחת לחו"ל לעוד אירוע נוצץ, עד לפעם הבאה שבה יארזו מזוודות. עם זאת, לא סתם מכנים את החופשה הזוגית הראשונה שאחרי החתונה "ירח דבש", הרי כשבורחים מהמציאות, הכל יותר מתוק, במיוחד כשסיבה למנוחה היא יום האהבה.


רכלו על הלוקיישנים הרומנטיים של הסלבס בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אהבה במסיבה? אודרוב! אסי עזר עם אלברט/מערכת וואלה!, צילום מסך

רגע לפני שתחליטו לסגור חופשה ספונטנית (או כמו וואלה! סלבס, תציין את הוולנטיינ'ז עם שני חתולים ושפעת), הגיע הזמן שלכם לבחור ולקבוע: איזה יעד שהמפורסמים הישראלים אוהבים לאהוב בו, הכי שווה לדעתם לחופשה רומנטית? האם רצוי לחוות את המזרח הרחוק כמו חן אמסלם, להתמלא בחול כמו גורי אלפי, להרים עם ילדים בארץ הנפלאות כפי שעשתה מאיה ורטהיימר או שתעדיפו בילוי בגבולות ארץ הקודש כמו של יעל גולדמן ואורי פפר - אתם מדרגים וקובעים.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully