וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למבוגרים בלבד: יובל המבולבל החליט לעזוב את עולם הילדים?

וואלה! סלבס

30.1.2018 / 6:34

כוכב הילדים הבלתי מעורער כבר לא מסתפק רק באהבתם של הזאטוטים שרצים אחריו מהופעה להופעה - כך שקרוב, יובל המבולבל יפנה גם לחתך אוכלוסיה שונה מכפי שהוא רגיל בדרך כלל. וואלה! סלבס מר עגבנייה

יובל המבולבל. ניר פקין
נמאס מילדודס? יובל המבולבל/ניר פקין

כולם יודעים שיובל המבולבל הוא כוכב הילדים הכי גדול בישראל. אין הופעה שלו שאינה מלאה עד אפס מקום, אין ילד שלא יודע מי הוא האיש מאחורי הקול הצרוד - ובטח שאין אף ילד שלא יודע לדקלם את שיריו, גם תוך כדי שינה.

ובכן, על אף אהבתם הבלתי מעורערת של הזאטוטים, נראה כי שם טוב (המבולבל) החליט כי ישנה עוד דרך בה הוא מעוניין לנסות לכבוש את עם ישראל כולו, משמע, גם את הוריהם של הילדודס. השתלטות? לגמרי!


לעוד רכילות מהביצה:
בגלל שרה נתניהו: מושיק גלאמין נטש רגע לפני שידור חי
כוכב "המירוץ למיליון" הפיץ תמונות עירום. מלא!

מה אתם אומרים על הפרויקט החדש של יובל המבולבל? רכלו בפייס

יובל המבולבל. ניר פקין
שיחה עם הסוכן?/ניר פקין

כוכב הילדים האהוב עובד בימים אלה על מופע קומי למבוגרים בלבד, במסגרת "פסטיבל הקומדיה וההומור על שם ספי ריבלין", שעתיד להתקיים בחודשים הקרובים.

לצד כוכבים נוספים מעולם הבידור, הוא יבדוק האם כישורי הסטנד אפ שלו עובדים גם על אוכלוסיה מעל לגיל 10, אבל אל דאגה הוא לא יעזוב את הקהל המסור שלו בכזאת קלות, כיוון שבמקביל הוא גם עובד על עיבוד בימתי חדש לכל המשפחה, לקלאסיקה "מעשה בחמישה בלונים".

עוד באותו נושא

המבולבל ומשה פרץ עושים שמח לילדים

לכתבה המלאה
יובל המבולבל. ראובן קסטרו
סטנד אפ? יובל המבולבל/ראובן קסטרו

מהפקת פסטיבל הקומדיה וההומור בו תתקיים הבכורה של המופע, נמסר בתגובה: "יובל שם טוב הוא אומן יוצר ואיש מצחיק. את כשרונו הוא החליט להקדיש במשך שנים לשוק הילדים... אבל כל ההורים יודעים היטב שגם הם תמיד נהנו וצחקו מהדמות ובעיקר מהיכולת הקומית שלו.

"עכשיו הוא מכוון את יכולותיו להורים ולמבוגרים עם חומרים חדשים - וזה דרך טבעית ומאתגרת כפי שעשו לפניו אומנים כמו ציפי שביט וספי ריבלין, שעל שמו הפסטיבל. בהצלחה ענקית".


וואלה! סלבס היא בחורה מאוד רצינית ולא מבזבזת את הגיחוכים שלה לשווא. רק אם משלמים לה.

יובל המבולבל. רפי דלויה
רץ לקהל/רפי דלויה
יובל המבולבל. ניר פקין
שיהיה בהצלחה. יובל המבולבל/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully