וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדן סבן מאורסת לבן של צ'רלי אבוטבול

28.1.2018 / 20:54

כוכבת "האח הגדול" טסה עד לברזיל עם בן זוגה, אדם (אבוטבול) טל, אותו הכירה רק לפני חמישה חודשים וכבר זכתה להצעת נישואים. ברור שהיא אמרה "איי דו". וואלה! סלבס ממהרת

עדן סבן. אור גפן,
שיהיה במזל! עדן ואדם/אור גפן

מכירים את המשפט הזה "ידעתי שזה זה מהרגע הראשון", שלרוב נאמר על ידי בחורות שמקבלות הצעת נישואים. אז נראה שבמקרה של כוכבת "האח הגדול", עדן סבן - גם היא וגם בן זוגה, אדם טל, ידעו שזה אכן זה מהרגע הראשון, אחרת איך תסבירו את העובדה שאחרי חמישה חודשים בלבד, הוא הציע לה נישואים.


רוצים לאחל לשניים מזל טוב? כנסו לפייסבוק

עדן סבן. אור גפן,
אינדל יודע?/אור גפן

סבן (22), פרצה לחייכם בזכות הריאליטי המפורסם, שם גם הכירה את בן זוגה, אינדל קבדה, איתו ניהלה זוגיות ארוכה גם לאחר יציאתם מהבית. אך כמו כל דבר טוב - גם הזוגיות עם אינדל הסתיימה, כך שמספר שבועות לאחר מכן כבר פורסם על רומן חדש עם לא אחר מאשר בנו של צ'רלי אבוטבול - אחד מראשי משפחות הפשע הגדולות בישראל. אם השם אדם טל נשמע לכם מוכר ולא בגלל אביו, זה רק בגלל שבעבר - יצא אדם עם הטופמודל ההורסת, שלומית מלכה, שמאז כבר הספיקה להינשא ליהודה לוי.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
עדן סבן. אור גפן,
כמה קראט קיבלת?/אור גפן

על פי מקורבים, סבן וטל טסו לחופשה רומנטית בברזיל, שם - כרע אדם ברך, שלף טבעת (סביר להניח עם יהלום ענק) ושאל את סבן האם היא רוצה להינשא לו ולהיות אשתו עד שהמוות יפריד ביניהם. ברור שהיא ענתה לו שברור.

וואלה! סלבס קיבלה הצעת נישואים במקלט השכונתי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יאמי!/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חמודים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully