וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חובבי כלבים: פריס הילטון תשלם לכם 10,000 דולר!

23.1.2018 / 14:41

אנא מכם, עזרו ליורשת מיליונים במצוקה: אחד הכלבים שפריס הילטון הכי אוהבת בעולם נחטף מהמתחם הצמוד לביתו היוקרתי - כשהפשע המחריד תועד במצלמות האבטחה. מישהו פנוי לחיפושים? וואלה! סלבס נובחת

בווידאו: תיעוד של כלב שנגנב ומבוקש על ידי פריס הילטון (אינסטגרם)

לא ברור אם אתם זוכרים, אבל פריס הילטון היא לא רק הבעלים של טבעת אירוסים חדשה בשווי של שני מיליון (!) דולר, אלא גם חובבת בעלי חיים מוטרפת, שמטפלת באחוזה שבה היא חיה בלא פחות מאשר 35 חיות מחמד (!!) משלה. לכן, אפשר להבין מדוע יורשת אימפריית בתי המלון ואחת מכוכבות הריאליטי המקוריות של הוליווד נכנסה להיסטריה - כשאחד הכלבים שהיא הכי אוהבת בעולם נחטף (!!!). לא רק היסטריה, פריס הילטון מציעה המון כסף כדי שתמצאו אותו... כלומר, המון באופן יחסי.


עוד סיפורים מסעירים:
יעל בר זוהר וגיא זוארץ נהנים במיטה... מול כולם!
ירדן הראל רותחת בתחתונים וחזייה

רכלו על פריס הילטון והכלבים בפייסבוק

מודעת חיפוש של פריס הילטון. צילום מסך
דרוש: צ'אקי. המודעה שפרסמה פריס הילטון/צילום מסך

סיפור שהיה כך היה: הילטון פרסמה הלילה (ג') מודעת חיפוש אחרי הכלבלב "צ'אקי" (או בשמותיו החלופיים צ'וצ'ו או צ'ארלי) של חברתה הטובה ביותר, שנחטף שלשום מחניון ביתה של ה-BFF. על פי תיעוד מצלמת האבטחה, אישה בעלת שיער כהה נצפתה כשהיא מרימה את החיה שנמצאה בשטח הפרטי, בוחנת את הכלב מסוג פומרניאן וממשיכה לדרכה, כשהוא עדיין בידיה. מנוולת.

מודעת חיפוש של פריס הילטון. צילום מסך
חוטפת! הכלב צ'צ'ו, או צ'ארלי, והאישה שלקחה אותו/צילום מסך

"בבקשה, אנו רק רוצים את הבייבי שלנו בחזרה", כתבה הילטון לצד המודעה שכוללת את תמונת הכלבלב, "המוצא יזכה לתגמול כספי, בלי שאלות או פקפוקים". על פי המודעה של פריס המעושרת, מי שימצא לנכון להעביר מידע שיוביל אל החיה האובדת, יסייע בחיפושים או ימצא בעצמו את הביץ' וישיב אותו לבעליו, יזכה לגמול נאה של 10,000 דולר.

נכון, מדובר בפרוטות ביחס לגודל חשבון הבנק של כוכבת קלטת הסקס המפורסמת בהיסטוריה המערבית ובכל זאת - כסף שתוציא מכיסה רק כדי לבוא לעזרת חברתה העצובה. הב, אפשר להבין למה.


וואלה! סלבס היא הכלבה הכי גדולה שהיא מכירה.

עוד באותו נושא

טבעת האירוסים של פריס הילטון בגודל של הראש שלה!

לכתבה המלאה

פריס הילטון חובבת חיות מחמד. היא לא מפסיקה להשתמש בהם כאקססוריז:

פריס הילטון. צילום מסך
גם כשהיא לובשת רק חזייה/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully