וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בילוי + גלידה: קים קרדשיאן וקניה ווסט יוצאים לדייט

וואלה! סלבס | צילום: Splashnews

21.1.2018 / 11:55

ימים ספורים אחרי לידת בתם השלישית, ההורים הטריים קים קרדשיאן אנד קניה ווסט תועדו בדייט - שכלל את הסרט החדש שלו, החולצה הזרחנית שלה וכמה צלמי פפראצי מסביב. וואלה! סלבס קלאבסס

קים קרדשיאן, קניה ווסט. splash
"מאמי, אפשר גם פופקורן?". קניה ווסט עם קים קרדשיאן/splash

אתם יכולים לדמיין לעצמכם שאחרי לידה, האמא הטרייה זקוקה למספר ימים על מנת להתאושש - בכל זאת, החוויה מתישה, הלחץ סביבה גדול, יש הורמונים שמשתוללים, השעות מתהפכות, המבקרים זורמים והתינוקת הקטנטנה פשוט דורשת המון תשומת לב בסבב של החלפות-הנקה-אמבטיה-גרעפס וחוזר חלילה. דייט זוגי, פחות משבוע אחרי חווית נס החיים? תשכחו מזה.

כלומר, אלא אם שמכן הוא קים קרדשיאן - מלכת ריאליטי, אישיות אופנתית ואם טרייה לבייבי שיקגו ווסט, שנולדה בתחילת השבוע שעבר בתום הריון שנשאה אם פונדקאית. היא, ניצלה את סוף השבוע לבילוי יחד עם הגבר שלה, קניה ווסט, שכלל סרט ופפראצי זוגי של השניים, שיודעים שאם כבר כולם בריאים, שלמים, מאושרים ויש עוזרת צמודה, למה שלא לחזק גם את הזוגיות?


עוד רכילות נהדרת:
רלי מתעצבנת שאחווה לוקחת את כל תשומת הלב?
וואו, מיכל הקטנה היא חיית מסיבות

שומרים על הרומנטיקה כמו קים וקניה? רכלו בפייסבוק

קים קרדשיאן, קניה ווסט. splash
ממש סוני ושר, אבל של שנת 2018/splash

באותו היום שבו הכריזו על בחירת שמה של הילדה השלישית לבית קרדשיאן-ווסט, יצאו קימי וייזי לבחון את הסרט החדש של האבא - "Honor Up". לא, הוא לא משחק בפיצ'ר, אלא רק שימש כמפיק הראשי שלו, סיבה טובה להזמין חברים שכיכבו בו לבחון עם אשתו את התוצאה, באולם ההקרנה שבמשרדים שהראפר שוכר בשכונת קלאבסס שבלוס אנג'לס (זו שבה גרות כמו מהאחיות קרדשיאן).

הילדים הגדולים נורת' (4) וסיינט ווסט (2) או שיקגו "שי" ווסט הקטנטנה אמנם לא נראו בשטח, אך מלכת הראיליטי-טראש מלאת האנרגיה זהרה מול הפלאשים של הפפראצי בחולצה זרחנית ומכנסי סקיני בדוגמת עור נחש, כשצעדה לצד בעלה המולטי-טאלנט. מתי נזכה לראות את ילדה מס' 3? כנראה שבקרוב. מאוד.


וואלה! סלבס ננטשה על ידי אמה, בערך יומיים אחרי שילדה אותה. מאז גדלה בחברת זאבים.

דייט נייט

קים וקניה מבלים בסטייל

לכתבה המלאה
קים קרדשיאן, קניה ווסט. splash
למי שי ווסט דומה יותר? ווסט וקרדשיאן זוגיים/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully