וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופס, זה קרה שוב: מורן אטיאס והאקס המיתולוגי נפרדו

10.1.2018 / 0:02

רבותי, ההיסטוריה חוזרת, לפחות במקרה של השחקנית והדוגמנית מורן אטיאס - שהפרידה כוחות מאחד הגברים שליוו אותה הכי הרבה שנים... ולא בפעם הראשונה. וואלה! סלבס ברכה והצלחה

עורך: ליר שפיגלר

נשמו עמוק, אתם עומדים לחזור בזמן לקיץ 2010: מורן אטיאס היא אחת הכוכבות הנוצצות בביצת הבידור המקומית, כזאת שיודעת לשחק אותה גם מעבר לים, מהפנטת ביופייה כדוגמנית ולא רעה בכלל גם כשהיא מתפקדת כשחקנית - מחליטה לומר ביוש לצמוד שלה, כלומר לסוכן הצמוד שלה, רוברטו בן שושן, מה שנגמר בקול רעש וצלצולים.

עכשיו חזרו להווה, שנת 2018. אטיאס עדיין אחת נשים המוכרות בישראל, שעושה חיל גם בהוליווד כשחקנית על המסך הקטן. היא מדגמנת, מצטלמת ומתחברת לאנשים הנכונים, מעבר לעובדה שלפני כשנתיים החליטה לעשות קאמבק לאותו הסוכן - רוברטו. כלומר עד לאחרונה, כאשר החליטו השניים להיפרד... שוב!


עוד סיפורים מרגשים:
ג'ניפר אניסטון ואנג'לינה ג'ולי מתעלמות זו מזו
טום באום וליאור נרקיס נותנים בראש יחד

רכלו על הפרידה של מורן אטיאס בפייסבוק

מורן אטיאס. GettyImages
אינדיפנדנט וומן. מורן אטיאס/GettyImages

נכון, לוואלה! סלבס נודע כי למרות שבשנת 2016 החליטה לשוב לגבר שסייע לה להפוך למפורסמת, השחקנית-דוגמנית היפה הפסיקה לאחרונה את ההתקשרות עם הסוכנות המקומית של בן שושן. על אף הפרידה מקורבים לשניים מספרים כי הם עדיין חברים הכי טובים, ונראה כי אין תחושה של טעם מר: "הם עדיין ביחסים מעולים, ואפילו יש להם מספר פרויקטים על הפרק."

רוברטו בן שושן. אביב חופי
הסוכן המיתולוגי שלה. רוברטו בן שושן/אביב חופי

דרמה גדולה? לעומת הפעם הקודמת, שבה תעשיית הבידור נרעשה מהפרדת הכוחות בין אטיאס לבן שושן, נדמה שהפעם הכל קרה בטונים רגועים יותר. בכל זאת, מורן היא גברת עם אש בעיניים, שמוכנה לעבוד גם בשלושה תפקידים במקביל בדרך להפוך לגברת עסוקה מאוד לא רק בלוס אנג'לס אלא גם במולדתה.

עם רזומה שכולל משחק לצדם של ג'ון טרבולטה, ראסל קרואו וליאם ניסן, שלל תפקידי הנחיה או הפקה באירופה ובטלוויזיה האמריקאית, מיס אטיאס עדיין לא מוכנה לנוח על זרי הדפנה.


מטעמה של מורן אטיאס לא נמסרה תגובה


וואלה! סלבס תעזוב אתכם רק כשיבטלו את האינטרנט, הבנתם את זה?

טראמפ אישר!

מורן אטיאס קיבלה אזרחות אמריקאית

לכתבה המלאה
מורן אטיאס. אלירן אביטל, אביב חופי,
עושה גם את הוליווד. אטיאס/אלירן אביטל, אביב חופי
מורן אטיאס. ראובן קסטרו
תמיד עם חיוך וכו'/ראובן קסטרו
מורן אטיאס. GettyImages
גוד לאק, מותק. מורן אטיאס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully