וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רפאלי לא התנהגה בהתאם: הסיבה שבגללה לא תנחה את "האח הגדול"

7.1.2018 / 0:10

חודשים ספורים אחרי הטיזינג שהדוגמנית עשתה לקהל, כשפרסמה את תמונת הלוגו של הריאליטי האהוב - מתברר שהיא לא תנחה את "האח הגדול". למה? הנה ההסבר המלא על כל מה שקורה בין בר רפאלי ל"רשת". וואלה! סלבס החיים עצמם

בר רפאלי בבית המשפט המחוזי בת"א (צילום: ניר פקין)

זה יכול היה להיות שילוב מנצח: ריאליטי שכולל חבורת משתתפים הזויים שתקועים בבית אחד מרושת במצלמות, במשך כמה חודשים, כשעל הכל מנצחת מנחה אחת מפורסמת, ספק מתחכמת, ספק משעשעת, שהקהל הישראלי אוהב לאהוב לפחות באותה מידה שאוהב לשנוא - בר רפאלי.

הדוגמנית, שתרגלה את יכולת ההנחיה שלה במסגרת ריאליטי כשרונות של רשת, "אקס פקטור", ניהלה משא ומתן לגבי תפקיד מנחת "האח הגדול" מול גורמים בערוץ שישדר את התככים, המזימות והמשימות בבית החל מהעונה הבאה. בחודש ספטמבר אף פרסמה באינסטגרם את לוגו התכנית, מהלך שכנראה היה אמור לזרז את החלטת הפקת התכנית לקחת את רפאלי כמי שתוביל את התכנית המתחדשת - אך לווואלה! סלבס נודע שהחליטו למחוק את שמה של בר מרשימת המתאימים לתפקיד, בגלל מגוון סיבות שקשורות בהפקה ובכוכבת, שעל פי השמועות קרובה לפיצוץ של ממש עם רשת.


רכלו על מי שאתם חושבים שינחה את "האח הגדול" בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפוסט שפרסמה רפאלי באינסטגרם/מערכת וואלה!, צילום מסך

על פי יודעי דבר, הפקת "האח הגדול" החליטה לערוך לאחרונה סקרים בקרב צופי טלוויזיה בישראל, שמציינים מספר מועמדים לתפקיד ההנחיה - כאשר שמה של האמא לשתיים לא מופיע בהם. "בהפקה שואפים לזוג שייכנס לנעליהם של ארז וקורין", סיפרו, "לכן פנו מלכתחילה לאסי עזר ורותם סלע, שממש שקלו ללכת על התפקיד". כן, ממש כמו שגיליתם בפרסום של וואלה! סלבס.

"הפנייה לאסי ורותם גרמה לכעס מצדה של רפאלי, שמראש לא היתה מוכנה להתחייב לעבוד ארבעה ערבים בשבוע בשכר שהוצע לה עבור הפרויקט", הסבירו גורמים המעורים בדברים. לדבריהם, הדוגמנית, שמחויבת לרשת בחוזה עד לסיום 2018, ככל הנראה הבינה שמדובר בתפקיד הרבה יותר תובעני מאשר חשבה מלכתחילה, לכן לא הסכימה לתנאים שהוצעו לה כמנחת הריאליטי הפופולרי, שבו לקחה חלק כאורחת בעבר.

עזרו לרשת להחליט

אלירז, אילנית או גל גדות? מי מתאים להנחות את "האח הגדול"

לכתבה המלאה
בר רפאלי בוכה באקס פקטור. צילום מסך
דמעות תנין. רפאלי כמנחת "אקס פקטור"/צילום מסך

מה היא כן תעשה עבור הערוץ (שמעולם לא אישר שבאמת קיבלה את תפקיד מנחת "האח הגדול"), עד תום חוזה הטאלנט שלה? תככב בסדרת דרמה חדשה, שתשודר ברשת ואליה התחייבה מראש. לטענת המקורבים, אם תרצה לעבוד עבור ערוץ 13 לאחר סיום החוזה, תקבל שכר עבור כל פרויקט בנפרד ולא במסגרת חוזה כללי.

"רפאלי פשוט התמרמרה על זמן המסך המצומצם שהיא מקבלת העונה ב'אקס פקטור' וטענה שעורכים אותה לא מספיק טוב בתכנית", סיפר גורם המעורה בפרטים, "מספרים שהיא התנהגה בצורה לא נעימה להפקה של התכנית, אבל זה מוזר כי זו לא העונה הראשונה שלהם יחד". נשמע הכי רפא... לא.

מטעמה של בר רפאלי לא נמסרה תגובה.

מרשת נמסר בתגובה: "אני מודעים לעניין הרב סביב 'האח הגדול' ברשת 13, אולם טרם פרסמנו את זהות המנחים ולכן לא נוכל להתייחס לספקולציות בעניין".


וואלה! סלבס לא תופיע על המסך הקטן בקרוב, רק כי היא גדולה מדי עבורו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אז מי ינחה את התכנית?/מערכת וואלה!, צילום מסך
בר רפאלי ואון רפאלי בקמפיין של הודיס. אייל נבו,
הכי לא בר רפאלי ואחיה, און/אייל נבו
האח הגדול, רשת.
החיפוש נמשך. כרזה ב"רשת"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully