וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולם מתלקקים, אבל איזו נשיקת השנה החדשה הכי ריגשה?

6.1.2018 / 0:02

בין אם קיבלתם את שנת 2018 כשרקדתם במסיבה פרועה או נמרחתם על הספה בבית, בחצות כנראה חילקתם אהבה - ממש כמו המפורסמים האהובים. וואלה! סלבס רוצה שתקבעו: משה פרץ, קלואי קרדשיאן או הראל סקעת - איזו נשיקה חיממה את לבכם? בחרו

נו, אז איפה הייתם כשהשעון הראה חצות ביום הראשון של שנת 2018? לא משנה אם שתיתם לחיים באירוע אינטימי, הרמתם במועדון יחד עם 1,000 מחבריכם הקרובים או בחרתם להסתגר בבית עם אהובכם (או כמו וואלה! סלבס, מוקפים בשלושה חתולים ומקק אחד) - יש מסורת שמאוד נעים לקיים בשעת כניסת השנה האזרחית החדשה: הנשיקה.


רכלו על הנשיקות של הסלבס בפייסבוק

סקר נשיקות סילבסטר 2017. אינסטגרם, צילום מסך
סקר נשיקות סילבסטר 2017/צילום מסך, אינסטגרם

לא רק אתם, גם הסלבס מאוד אוהבים לתעד את עצמם באותו הרגע שבו הם מרעיפים אהבה, לנשק, ללקק, להתחבק ובתקופה האחרונה, גם לפרסם תמונות שלהם עושים זאת ברשתות החברתיות. פאן? הרי כולם אוהבים לחגוג את התשוקה שלהם, להפגין את הרגשות החוצה, כי כולם ללא ספק חיים למען האהבה.

גם השנה, כמה מהבעות החיבה הנוצצות ביותר פורסמו באינסטגרם, כך שוואלה! סלבס חיפשה ומצאה את משה פרץ צמוד לאשתו ירדן, יובל שרף שנישקה בחורה בשם אניה בוקשטיין ואהבה את זה, הראל סקעת ובן הזוג עידן רול הצמידו שפתיים או את אנחל בונני מפעיל את הקסם הלטיני שלו על אשתו דושי לייטרסדורף - רק שכעת, כמה ימים אחר כך, הבחירה עומדת בפניכם: איזו נשיקה הכי רגשה אתכם? הצביעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully