וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: תמונות העירום שהסעירו את הביצה המקומית

5.1.2018 / 1:01

ליונית לוי ועידו רוזנבלום ראו בת בבטן בזמן שיוני בלוך השובב התלהב מול המראה בלי הרבה בגדים - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

ShutterStock

את הרשימה נפתח עם בשורה משמחת לבנות המין החזק, אחרי זוגיות של ארבע שנים, הרחק מעין המצלמות - כוכב הילדים, תובל שפיר, ובת הזוג, דור קדוש, החליטו להיפרד כידידים, כך שהילדה המתוקה כבר עזבה את הדירה המשותפת.

תובל שפיר. צילום מסך
כבר לא. תובל ודור/צילום מסך

קדימה אל המקום הרביעי, שם נמצאים צמד החמד, סטטיק ובן אל, שפתחו את השנה עם שיר חדש. חדי השמיעה שביניכם, יכלו להבחין כי במהלך השיר - השניים עוקצים את הראפר רון נשר, שלא פעם נכנס בצמד זאת לאחר שהשניים, שעבדו איתו בתחילת דרכם, החליטו לוותר על שירותיו והמשיכו הלאה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
סטטיק ובן אל נמסטה. צילום מסך
פתחו פה. סטטיק ובן אל/צילום מסך

הגענו כבר למקום השלישי, שם נמצא עוד צמד חמד, הפעם מדובר בקורל סימנוביץ' והארוס, שחקן הכדורגל סרג'י רוברטו, שהיו במגעים לפרסם את רשת אירוקה, אך לאחר שבעלי החברה גילה כי רוברטו לא יהודי - הוא החליט לוותר על שירותיו.

קורל סימנוביץ' סרג'י רוברטו. צילום מסך
חבל שאתה לא יהודי. קורל וסרג'י/צילום מסך

אל המקום השני והמכובד מגיעה מלכת החדשות, יונית לוי, שאחרי שחטפה מכה בראשה ונאלצה לנוח בבית, קיבלה חדשות טובות שהיא ועידו רוזנבלום מצפים לעוד בת מתוקה שתגיח לאוויר העולם בעוד מספר חודשים.

יונית לוי עידו רוזנבלום. ניר פקין
מצפים לעוד בת. יונית ועידו/ניר פקין

ובמקום הראשון, תמונות העירום שהסעירו את כולם כמובן, בכל זאת, לא בכל יום זמר מחונן כמו יוני בלוך נחשף בתמונות עירום. נכון, יוני לא לבדו שם, כך שהתמונות דלפו לרשת והפכו לשיחת היום בכל תעשיית הבידור.

יוני בלוך. אביב חופי
תתפשט! יוני/אביב חופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully