וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: הידיעות שעשו לכם את 2017

29.12.2017 / 3:01

רגע לפני ששנת 2017 נסגרת ואתם מקדמים את פניה של השנה האזרחית החדשה, קבלו את חמשת האייטמים שהגיעו הישר מהוליווד והפכו לכם את החיים להרבה יותר מעניינים, או במילים אחרות – האייטמים שהכי נהניתם לקרוא. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

עיבוד תמונה

אל המקום החמישי הגיעה מי שעתידה לכבוש בקרוב את בית המלוכה ואת לבבות הבריטים, הלא היא מייגן מרקל שהתמונות הפחות ממלכתיות שלה התפרסמו ברחבי הרשת. כן, גם תמונות שלה מתוך סצנות סקס אותן היא צילמה כשהייתה שחקנית.

מה הייתה הידיעה שעשתה לכם את 2017? רכלו לנו בפייסבוק

גיף מייגן מרקל לוהטת. מתןך הסדרה Suits, צילום מסך
נסיכה או לא? מייגן/צילום מסך, מתןך הסדרה Suits

קדימה אל המקום הרביעי, שם נמצאת עוד אישה ממלכתית – הפעם בארצות הברית כי הגברת מלניה טראמפ הגיעה לצפות בסופרבול כשהיא לבושה בחולצה שגרמה לתאונת אופנה קטנטנה כשהחזייה של הגברת הראשונה בצבצה מבעד לחולצה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
מלניה טראמפ. GettyImages
אופסי! מלניה/GettyImages

הגענו כבר למקום השלישי, שם נמצאת האחות הקטנה למשפחת קרדשיאן – קיילי ג'נר, שממש כמו אחותה הבינה שבשביל לתפוס פוקוס, את צריכה סרטון סקס, כך שבמקרה (או שלא) דלף סרטון סקס שלה לרשת.

קלטת סקס קיילי ג'נר. טוויטר, צילום מסך
קיילי או לא?/צילום מסך, טוויטר

אל המקום השני והמכובד מגיעה אחת הגרושות הכי לוהטות של הוליווד, הלא היא גווינת' פאלטרו, שהחליטה ללמד את בנות המין החזק (טוב נו, והיפה!) איך עושים מין אנאלי. לא, אתם לא טועים, בתחילת השנה פרסמה השחקנית ההורסת טיפים להנאה מירבית ממין אנאלי.

גווינת' פאלטרו. GettyImages
רוצים טיפ? גווינת'/GettyImages

ובמקום הראשון, איך לא – המלכה האם של מדורי הרכילות מעבר לים, הלא היא מלכת הטראש קים קרדשיאן, שכמה מפתיע שידיעה על סרטון סקס חדש שלה שדלף לרשת הסעיר אתכם וגרם לכם לקרוא את האייטם בשקיקה, כך שהגברת קרדשיאן היא הזוכה לשנת 2017.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כוכבת פורנו. קים וריי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully