וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אף נושר, חזיות ואוננות: שערוריות הכוכבים של 2017

30.12.2017 / 0:02

12 חודשים מלאי דרמה נוצצת עברו על כוכבי הוליווד: מסרטוני עירום מזעזעים, דרך פרידות מלוכלכות ועד לקשרי משפחה שהסתבכו. רגע לפני ש-2017 חולפת, וואלה! סלבס משחזרת את השערוריות המתוקשרות הגדולות של השנה

זה קורה בכל שנה ובכל זאת, העולם מזדעזע: כוכבי הוליווד, אותם שחקנים/ דוגמניות/ זמרים/ סתם ידוענים שאליהם העולם נושא את עיניו בגלל מי שהם ומה שהם עושים, מסתבכים בשלל מקרים מביכים, דרמות מיותרות או סתם נתפסים בלשונם - ורק שבגלל העבודה שמדובר בדמויות נערצות, אין ברירה אלא להפוך את הסיפור לכותרת הצהובה, שתפוסם בצהובונים (כמו גם בוואלה! סלבס) רק על מנת שתרעיד את ביצת הבידור.

שערוריה? ברור שההילולה הצהובה לא פסחה על 2017 והרעישה את הגלובוס כולו, שוב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

זו היתה שנה מלאה בעירום, אם זה של מלכת פופ הריונית בשם ביונסה או של כוכב דרמה נשכח שתפס עוד כותרת בזכות סרטון אינטימי שהגיע לרשת. תקופה שבה הקרדשיאנ'ז הבינו שאולי עדיף להרחיק מהם את קייטלין ג'נר ואת סקוט דיסיק (עם אחת הצליחו, עם השני פחות), אבל עדיין לא השכילו לצאת מהבית כשהן לובשות הרבה יותר מאשר חזייה.

רכלו על שערוריות 2017 בהוליווד גם בפייסבוק

אלה היו חודשים בהם היו כאלה כמו בלאק צ'יינה שעדיין כיבסו את הכביסה המלוכלכת מול כל העולם ואחותו, אך גם של אחרים כמו ג'יי זי התגאו בעובדה שהם יודעים לבזבז מיליוני דולרים על מה שהם אוהבים. ובעיקר: זו היתה שנה של רע, ממש נורא והרבה עור חשוף. מזל שוואלה! סלבס כאן כדי לערוך לכם תקציר, תהנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully