וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גירל פאוור: מי היתה הוונדר וומן שלכם ב-2017?

30.12.2017 / 0:04

אחת החזיקה את המסך הגדולה, אחרת צקצקה על כל המבקרים וחברתה שברה את האינטרנט - בזכות תמונה גדולה מהחיים. רגע לפני שהשנה האזרחית מסתיימת, וואלה! סלבס נותנת לכם לבחור מי הכוכבת שעשתה לכם את 2017

עוד שנה אזרחית הגיעה לסיומה, כולל כל השמחות, הטרגדיות והפרובוקציות, שערוריות לצד רגעי שפל ושיאים חדשים – אבל אם יש משהו ששנת 2017 תיזכר בזכותו, הוא הגירל פאוור, הנשים שלא פחדו לומר את אשר על לבן, לעשות מה שהן מוצאות לנכון, לצפצף על העולם והשתחררו מהצל של כמה גברים מאיימים. וזה מבלי שהגברת גל גדות תהפוך לשם מוכר בכל בית, לא בארץ הקודש, בעולם כולו!


רכלו על הנשים החזקות של 2017 בפייסבוק

אשת השנה סלבס 2017. גיפי, צילום מסך
אשת השנה סלבס 2017/צילום מסך, גיפי

ממש שעות ספורות לפני שתוכלו לנשק לשלום את השנה האזרחית החולפת, וואלה! סלבס מצאה כמה מבנות המין היפה שהתבלטו בשנה החולפת ברחבי העולם: ביונסה שברה את האינטרנט (מחדש) כשלמרות הטלטלה הזוגית עם ג'יי זי, הרחיבה את המשפחה בזוג תאומים שהתמונה שלהם הפכה לזאת עם הכי הרבה לייקים באינסטגרם. ריהאנה, אמנם שמרה על פרופיל נמוך אך בכל פעם שמישהו העז לבקר את המשקל שלה, שמה ז** אחד גדול וצחקה לכולם בקול גדול.

סלינה גומז חשפה בכנות איך חברתה ושותפתה לדירה תרמה לה כליה (!) על מנת להחלים ממחלה קשה, קנדל ג'נר הצעירה הוכרזה באופן רשמי כדוגמנית הרווחית ביותר על הגלובוס ועקפה לשאר בנות משפחת קרדשיאן (!!), בעוד שמייגן מרקל הגשימה את חלומן של נשים רבות וזכתה להצעת נישואים מנסיך (!!!) אמיתי, מה שלא רק הפך אותה לסופרסטאר בינלאומית אלא לבת האצולה הראשונה שמגיעה ממוצא שחור.

וונדר? כעת אתם יכולים לבחור מי האישה שהכי עשתה לכם את השנה. קדימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully