וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה פלא: איזה כוכב זכה לנס שהכי ריגש אתכם?

וואלה! סלבס

16.12.2017 / 0:11

ג'ודי עברה תאונה עם הרכב, שלומית החליקה עם הקורקינט ואייל התעלף מאחורי הקלעים: כל יום קורים נסים, אך לכבוד חג הנפלאות - וואלה! סלבס מבקשת מכם לעזור ולבחור איזה מקרה הכי רע שהסתיים בטוב ריגש אתכם במיוחד השנה

פעם מישהו "תמים" אמר שכל יום קורים נסים (וגם לכם עוד יקרו), אבל לאנשי ביצת הבידור הישראלית? נסים ונפלאות, בין השקה לצילומים או ראיון. עם זאת, לפעמים קורה שבצער רב וואלה! סלבס מדווחת על אירוע, תאונה או מקרה שהוא ספק טראגי ספק סתם לא נעים, שעלול לקרות לכל אחד - אך קרה לאחד האנשים המפורסמים ביותר במדינה. התוצאה? לעיתים כואבת, לעיתים סתם משאירה טעם רע.

השנה האחרונה, כללה כמה רגעים דרמטיים במיוחד בחסות דוגמניות, זמרים ואנשי ציבור אחרים, מתאונת הקורקינט של שלומית מלכה, דרך ההתעלפות של אייל גולן מאחורי הקלעים ועד לתאונת הדרכים האקראית אך מסוכנת של ג'ודי ניר מוזס. במזל גדול, בסופו של דבר כולם יצאו בשלום, פיו.


רכלו על הנסים של הכוכבים בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לכבוד חג הנסים והנפלאות, הלא הוא חג החנוכה, וואלה! סלבס אספה כמה מהמקרים הקשוחים ביותר שהובאו לידיעת הציבור, אך הסתיימו למרבה המזל (טפו, חמסה) בדרך נס - במקרה הטוב בלא כלום ובמקרה הפחות טוב בפציעות שמהן ניתן להשתקם. כעת, עליכם לבחור מה הנס של האדם המפורסם שהכי התרגשתם ממנו: השיקום של לוסי דובינצ'יק שנפלה מגובה של קומה רביעית או דווקא התאונה שממנה הדוגמן ברק שמיר יצא פצוע באורח קל בלבד? יאללה, פזרו את הקסם שלכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully