וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורל סימנוביץ' תכנס לנעליה של דנה פרידר

14.12.2017 / 11:21

אחרי שוואלה! סלבס סיפרה לכם שדנה פרידר וחברת האופנה נפרדו, עכשיו הגיע הזמן להכריז על הפרזנטורית החדשה שתכנס לנעליה, שמלבד התואר דוגמנית – היא גם נושאת בתואר הארוסה של סרג'י רוברטו. וואלה! סלבס טופמודל

קורל סימנוביץ' מדברת על האירוסים (צילום וידאו: ניר פקין)

זוכרים שלפני מספר שבועות וואלה! סלבס הייתה הראשונה לספר לכם שדנה פרידר וחברת האופנה "גליתה" החליטו להיפרד כידידות? אז זהו, שלאחר מאמצים רבים וחיפושים נרחבים – נמצאה לגברת פרידר מחליפה. ולא סתם, כי אם אחת עם ניחוח בינלאומי, בכל זאת, היא החברה של אחד הכדורגלנים היותר לוהטים בעולם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נעליים להחלפה. דנה וקורל/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם גם אתם גלשתם לאחרונה ברשתות החברתיות ונתקלתם בקמפיין של חברת האופנה, אותו יזם משרד יחסי הציבור והדיגיטל, "דנה כחלון תקשורת", שמבקש מהגולשים לנחש מי תהיה הפרזנטורית הבאה, אז אולי כדאי שלא תמשיכו לקרוא את האייטם כי לוואלה! סלבס נודע מי תכנס לנעליה של דנה פרידר – וכן, היא לגמרי הולכת להרוס ולגלות לכם כי מי שנבחרה היא קורל סימנוביץ'.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
קורל סימנוביץ'. אביב חופי
פרזנטורית. קורל/אביב חופי

על פי גורמים בחברת האופנה, לאחר חיפושים רבים ולאחר שבחנו לא מעט אופציות, החליטו לבחור בקורל גם בגלל היופי, הפיגורה וגם בגלל הייחוס המשפחתי הקרב ובא כשהיא תעמוד מתחת לחופה בחוות רונית (כפי שקראתם כאן) ותשבע אמונים לשחקן ברצלונה, סרג'י רוברטו.

ממשרד יחסי הציבור נמסר: "אנחנו שמחים שעניין הפרנזטורית עורר עניין בקרב הציבור. זהות הפרזנטורית תחשף בימים הקרובים ברשתות החברתיות של חברת האופנה".

וואלה! סלבס רצתה להיכנס לנעליה של ורדה רזיאל ז'קונט אבל הן היו קטנות מדי

קורל סימנוביץ'. אינסטגרם, צילום מסך
מה החבר אומר? קורל וסרג'י/צילום מסך, אינסטגרם
קורל סימנוביץ'. ניר פקין
טופמודל./ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully