וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה נס! לוסי דובינצ'יק תשוחרר בשבוע הבא מבית החולים

14.12.2017 / 0:06

אם לא יהיה שינוי של הרגע האחרון, תוך כדי חג הנסים והנפלאות, השחקנית לוסי דובינצ'יק תזכה להגשים את משאלת לבה - כשתשוחרר מהשיקום שהיא עוברת בבית החולים להחלמה בביתה החדש. נחשו עם מי היא תגור. וואלה! סלבס מלבבת

בקיץ האחרון, עם ישראל נחרד לגלות שהשחקנית המוכרת לוסי דובינצ'יק נפלה מחלון ביתה שבקומה הרביעית של בניין דירות ביפו - כך שבעקבות האירוע נחבלה באופן קשה ואושפזה לתקופה ארוכה לטיפול ושיקום בבית החולים.

עם זאת, כארבעה חודשים אחר כך ובתזמון מושלם עם חג הנסים והנפלאות, נדמה שהדרמה הכואבת של השחקנית מגיעה לסיומה, כיוון שבעוד מספר ימים דובינצ'יק תיפרד לשלום מהצוות הרפואי של בית החולים לטובת המשך טיפול בבית. כן, הגברת סוף כל סוף משתחררת!


אחלו ללוסי החלמה מהירה בפייסבוק

לוסי דובינצ'יק. אינסטגרם, צילום מסך
חוזרת הביתה. לוסי דובינצ'יק במהלך האשפוז יחד עם בתה/צילום מסך, אינסטגרם

לוואלה! סלבס נודע כי דובינצ'יק, שעברה תהליך שיקום ממושך ובימים אלה נתמכת במקל הליכה כאשר היא צועדת, תשוחרר כבר ביום שני הקרוב לביתה. הכל על סמך הבדיקות וחוות הדעת הרפואית, כך שכל עוד לא יהיו שינויים של הרגע האחרון - שייעכבו אותה מלהמשיך את השיקום הארוך שהיא עוברת מאז התאונה - בשבוע הבא כבר תרגיש הכי בבית.

לאן בדיוק השחקנית בת ה-34 עוברת? אז זהו, שאם לא ידעתם, במהלך תקופת האשפוז הממושכת דובינצ'יק הכירה בן זוג, העונה לשם חגי פוקס. מאז, הספיקו לא רק להתאהב עד למעל הראש, אלא להחליט שהם מתחתנים, כך שרק טבעי שיעברו לגור יחדיו, בדירה ברמת גן שנמצאת בימים אלה בתהליך שיפוצים מהיר לקראת הגעתה של הגברת.

לוסי דובינצ'יק. שי מתניה, מערכת וואלה! NEWS
כך היא נראתה לפני התאונה. דובינצ'יק/מערכת וואלה! NEWS, שי מתניה

בתקופה הקרובה, זו שתעביר בביתם המשותף שלה ושל ארוסה יחד עם בתה אלמה, השחקנית תעבור טיפולי פיזיותרפיה פעמיים בשבוע בכדי להתחזק. זאת, במקביל לחזרתה של דובינצ'יק לעולם המשחק והבמה - תחום שעליו תסתער מהרגע שבו הרופאים יאשרו לה ששבה למצב בריאותי תקין.


וואלה! סלבס מאחלת ללוסי רק נסים ונפלאות, עד 120.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully