וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

או מיי גאד, קיילי ג'נר אמא לבת!

וואלה! סלבס

4.2.2018 / 23:24

לאחר שלל דיווחים כי האחות הקטנה לבית משפחת קרדשיאן בהריון (ובסנכרון מושלם עם אחיותיה הגדולות), הגיע רגע האמת: קיילי ג'נר בת ה-20 הכריזה כי ילדה בת בשבוע שעבר. וואלה! סלבס טינאייג' מאמא

(אינסטגרם)

המאמא קריס, את כנראה מאוד גאה ברגעים אלה: בכל זאת, אמפריית השפע שאת מטפחת בשנים האחרונות, זכתה לתוספת שהיא פאר יצירה חדש ומרגש במיוחד - בת הפעוטה שנולדה לבתך הצעירה, קיילי ג'נר.

כן, כן, מעריצי קרדשיאנ'ז ברחבי הגלבוס, זוהי אינה שמועה אלא הודעה מרגשת של קיילי ג'נר בת ה-20 - שהכריזה כי ילדה ביום חמישי האחרון, ה-1 בפברואר, בייבי גירל, שהפכה אותה לאמא. וואט? בדיוק.


מה אתם אומרים על כך שקיילי ג'נר אמא? רכלו בפייס

קיילי ג'נר בשמלת פסים רפויה. ספלאש
הולי מאמא. קיילי ג'נר/ספלאש

ג'נר שנפרדה מהאקס המיתולוגי שלה טייגה, לא חיכתה הרבה לפני שנכנסה להריון מהראפר טראוויס סקוט בן ה-25, בן הזוג שאיתו היא יוצאת מאז חודש אפריל האחרון. אתר הרכילות ההוליוודי TMZ היה הראשון שחשף כי בן הזוג של ג'נר טוען בפני אנשים כי השניים מצפים לבייבי גירל, שתהיה נכדתן של קריס ג'נר וקייטלין ג'נר - אביה של קיילי.

עוד באותו נושא

שוקינג, קיילי ג'נר היא האם הפונדקאית של קים קרדשיאן?

לכתבה המלאה
קיילי ג'נר, טראוויס סקוט. splash
מתמונות ההריון הבודדות שפורסמו. קיילי וטראוויס/splash

הקרדשיאנית הצעירה שמטפחת אימפריית קוסמטיקה בשווי מיליוני דולרים, סללה לה דרך מרשימה לא פחות מאשר אחותה הגדולה, קים קרדשיאן, וממשיכה להשתמש בה כמודל לחיקוי כשילדה קצת יותר משבועיים אחרי לידת האם הפונדקאית של קימי וקניה ווסט.

"אני מצטערת שהשארתי אתכם באפילה, למרות כל ההשערות", כתבה קיילי באינסטגרם לכל מעריציה, "ההריון שלי היה דבר שבחרתי שלא לעשות מול העולם כולו. ידעתי שעליי להתכנון לתפקיד חיי בצורה הכי חיובית, נטולת מתחים ובריאה שאני מכירה", הבהירה בהודעה ארוכה.

אז, הוסיפה ג'נר בת ה-20 ש"לא היה תכנון לחשוף הכל בתמורה לתשלום, ידעתי שהתינוקת תרגיש כל מתח ולחץ, כל רגש, אז בחרתי לעשות זאת למען החיים הקטנים שלי והאושר שלנו", הסבירה.

קיילי ג'נר, טראוויס סקוט. GettyImages
כשהכל היה בסודי סודות/GettyImages

"ההריון היה החוויה הכי יפה, מעצימה ומשנת חיים שעברתי לאורך כל תקופת חיי ואני ממש אתגעגע אליו", השתפכה קיילי בהודעה, "אני מודה לחברים ולמשפחה שעזרו לי לשמור על הרגע הזה פרטי ככל שאפשר". אז, כתבה שהילדה נולדה בריאה ב-1 לחודש ושלא יכלה להתאפק עד שחלקה את החדשות המרגשות. "מעולם לא הרגשתי אהבה ואושר כאלה, אני יכולה להתפוצץ. תודה על ההבנה", סיכמה ג'נר.

האמא, כאמור, הסתירה את הבייבי באמפ שלה היטב כשסירבה להגיע לאירועים מתוקשרים בכל חודשי ההריון, ואף דאגה להצטלם לרשתות החברתיות רק בקלוז אפ. כעת, בתה תזכה להיות בת הדודה של: נורת', סיינט ושיקגו ווסט (מצדה של אחותה קים), מייסון, פנלופי וריין (של קורטני), דרים רנה, בתו של אחיה הגדול, רוב קרדשיאן, ובקרוב מאוד גם של הצאצא של אחותה קלואי. שמחה גדולה למשפחת הטראש המכובדת.


וואלה! סלבס לא מסתירה את הבאמפ שלה לעולם, וברוך השם יש לא מעט כאלה.

קיילי ג'נר בגאלת המט, ניו יורק, מאי 2017. GettyImages
בבלונד פלטינה. ג'נר/GettyImages
קיילי ג'נר לובשת מחוך ולנז'רי בעיצוב נילי לוטן. ספלאש
לוהטת. קיילי ג'נר/ספלאש
משפחת קרדשיאן, משפחת ג'נר. אינסטגרם, צילום מסך
משפחה שכזאת. קיילי והאחים/צילום מסך, אינסטגרם
קיילי ג'נר לובשת חליפת ג'ינס עם חגורת מותן. GettyImages
קיילי ג'נר לובשת חליפת ג'ינס עם חגורת מותן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully