וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל או ג'ודי: מי המפורסם שיימצא זוגיות בחורף?

9.12.2017 / 0:01

רגע לפני שהעונה הקרה תגרום לכולם לסרב לצאת מתחת לשמיכת הפוך או לזוז מטווח מפזר החום, וואלה! סלבס מבקשת להכריע: אנה, אביחי או בן נתן, מי המפורסם הרווק שיימצא זוגיות לוהטת לקראת החורף? אתם בוחרים

כמיטב הקלישאות הרומנטיות שהוליווד מאכילה את התרבות המערבית כבר עשורים ארוכים, אין מצב לעבור את עונת החורף הגשומה, המנוכרת והקרה - כשאתה רווק, בלי חצי שני לחבק, לנשק ולהתכרבל איתו מול האח הבוערת.

אז אש ביתית וארובות בקושי יש כאן באזור, אבל רווקים מפורסמים? הם צצים מפעם לפעם כמו פטריות אחרי הגשם הראשון, השני או העשירי. העונה החמה האחרונה הביאה כמה פיצולים של פאוור קאפלז מוכרים, שהשאירו את הקהל פעור פה, את החברים מהביצה בדיכאון ואת המעריצים רטובים. מדמעות, לא מהממטרים!


רכלו על הרווקים המפורסמים בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אייל גולן עוד לא התגבר, עמרי בן נתן ביטל את האירוסים, אנה ארונוב רוקדת סולו וג'ודי ניר מוזס הפכה לרווקות לוהטת פלוס - אבל על מי מהבאים אתם מהמרים שיתגבר כמה שיותר מהר, וכבר בתום הגשם השני (כי הראשון כבר היה), יכריז על אהבתו לפרטנר חדש: האם החצי השני של אביחי אוחנה כבר כאן? או שמא דווקא דר זוזובסקי תנפנף בקראש חדש? יאללה, הגיע הזמן לסייע לוואלה! סלבס ולבחור את הרווק שהזוגיות ממתינה לו מעבר לפינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully