וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביחי אוחנה: "עצוב לי, המרחק ממעיין קשה לי"

צילום: ניר פקין

7.12.2017 / 11:56

כשלושה שבועות לאחר הפרידה העצובה, אביחי אוחנה מתיישב לראיון שבו פתח את הלב על הפרידה ממעיין אשכנזי. "פתאום הבית נראה ריק. אני באמת מנסה להעסיק את עצמי", אמר. וואלה! סלבס מזילה דמעה

צילום: עידו שחם, עריכה: נועה לוי

מדינה שלמה התאהבה בהם, ליוותה את הזוגיות שלהם בחיבוק גדול - וכאבה את כאבם כשהשניים נפרדו. עכשיו, כמעט חודש לאחר הפרידה המתוקשרת, אביחי אוחנה ומעיין אשכנזי מחליטים לפתוח את הלב והפה (בתזמון מושלם, יש לומר). אז למרות שהזוגיות נגמרה בידידות, לאוחנה עדיין קשה לעכל את המצב.

כשנשאל אם הפרידה הגיעה בעקבות מריבות גדולות, השיב ש"אם היו - זה לא היה על דברים שקשורים בנו, אלא יותר לחצים חיצוניים". אוחנה שהתראיין לערן סויסה לכתבה שתתפרסם במוסף "שישבת" של ישראל היום בסוף השבוע, הסויף כי "היא יותר רגישה לתגובות של אנשים, ואני פחות, אז זה היה יכול להצטייר כאילו אני אדיש ולא אכפת לי. אבל זה רק כי אני יודע לנתק את הדברים האלה. היא יותר רגישה".


רוצים עוד רכילות?
ביוש: כוכבי "חתונה ממבט ראשון" נפרדים בחיבוק
הוט מאמא: יעל גולדמן נותנת טיפים בהורות

מה דעתכם על הפרידה? רכלו לנו בפייסבוק

מעיין אשכנזי, אביחי אוחנה. ניר פקין
ביוש. מעיין ואביחי/ניר פקין

אז האהבה פשוט דעכה?
"לא. זה באמת היה חנוק. כל הרצון שלי הוא שיהיה למעיין טוב, שתקום עם חיוך בבוקר ועם פחות לחץ, וזה הדדי. אבל ברגע שהגענו למצב שקשה לנו לייצר את זה, זו היתה החלטה הדדית".

יכולתם להסתפק בהפרדת דירות.
"חשבנו שאם כבר הגענו למצב הזה, אז שיהיה עד הסוף ואמיתי. זה באמת להתנקות אחד מהשני. זה היה עצוב גם לי וגם לה. המרחק ממנה קשה לי, זה פותח חלל עצום. פתאום הבית נראה ריק. אני באמת מנסה להעסיק את עצמי כל היום ולא לשקוע בזה".

"המציאות שהיתה בבית האח הגדול היא לא המציאות האמיתית. שם היו חיכוכים, כי אתה מול מצלמות, בתוך סיר לחץ, יש הדחות, אתה עסוק באיך תופסים אותך ומה אתה מציג. זה הרבה יותר מורכב מקשר שבו אתה והיא נמצאים בחדר שינה, ואף אחד לא מתערב".

עוד באותו נושא

לא מתאים: אביחי אוחנה ומעיין אשכנזי נפרדו

לכתבה המלאה
אביחי אוחנה, מעיין אשכנזי. דנה קופל, ראובן שניידר, מערכת וואלה! NEWS
נפרדו בטוב./מערכת וואלה! NEWS, דנה קופל, ראובן שניידר

בתוך הבית היו למעיין התקפי קנאה. זו קרה גם בחוץ?
"איתי היא הרגישה בטוחה. אני יודע שזו נקודה רגישה אצלה, אז ברור שלא אציק ושהכי אתרחק כדי למנוע את זה. אני טוטאלי לאישה שלי ולאהבה שלי.

"אתה יודע מה מעיין הכי אוהבת אצלי? שלא אכפת לי איפה נמצא הטלפון שלי. לרוב הגברים יש סיסמה בנייד, והם הולכים עם המכשיר גם למיטה ולאמבטיה. שלי היה בלי סיסמה, על השולחן".


וואלה! סלבס נפרדה לאחרונה מעוד שלוש חפיסות שוקולד מריר, שנעלמו היישר לתוך הבטן שלה.

אביחי אוחנה, מעיין אשכנזי. שלומי צ'יקונה, אור גפן, מערכת וואלה! NEWS
עצוב./מערכת וואלה! NEWS, שלומי צ'יקונה, אור גפן
מעיין אשכנזי, אביחי אוחנה. ניר פקין
יש סיכוי לקאמבק? אביחי ומעיין/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully