וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייגן מרקל "הוכרחה לדחוף מילוי לחזייה" כדי להופיע בטלוויזיה

4.12.2017 / 12:28

מכרים מעברה של ארוסתו המלכותית של הנסיך הארי, טוענים שמייגן מרקל עברה חוויות שגובלות בהטרדה מינית - כשניסתה להשתלב בתעשיית הבידור האמריקאית. בתקופה שבה השתתפה בתכנית "עשינו עסק", אף נדרשה לעבור בדיקות משקל. וואלה! סלבס מרופדת

רויטרס

נדמה שלפחות עד שתסתיים שנת 2017, או ה-שנה של מייגן מרקל, יצוצו פרטים חדשים על עברה של ארוסתו המלכותית של פרינס הארי. על פי מכרי עבר של הדוכסית לעתיד, מתברר שהשחקנית האמריקאית לא בדיוק נהנתה מהג'וב ה"רציני" הראשון שלה בתעשיית הזוהר - אחת מבנות המזוודה בגרסה האמריקאית ל"עשינו עסק" (או בלעז, "Deal or No Deal") - זאת כיוון שנאלצה להתמודד עם תנאים משפילים ודרישות שגבלו בהטרדה מינית, ממש כמו אלפי נשים אחרות שרק בקשו לזכות ברגע של זוהר על המסך.


עוד סיפורים מלכותיים:
אחרי שתראו את התמונות של מייגן , תבינו למה הנסיך מאוהב
דיווחים: האם מייגן מרקל בהיריון מהנסיך?

רכלו על עבודת העבר של מייגן מרקל בפייסבוק

מייגן מרקל והנסיך הארי בעת ההודעה הרשמית על אירוסיהם, ארמון קנסינגטון, לונדון, נובמבר 2017. GettyImages
כיום מדובר בגברת מעונבת. מייגן מרקל והנסיך הארי/GettyImages

על פי הפרסומים באנגליה, מרקל בת ה-36, לא רק לבשה שמלות סופר קצרות שכללו מחשופים מאוד עמוקים, אלא שעל מנת להדגיש את קימוריה הנשיים, מפיקי השעשועון הכריחו אותה לדחוס לתוך החזייה ספוגי מילוי לאפקט פוש אפ מוגזם. ברגעים שבהם לא לבשה את החזייה, החזה שלה הודבק בנייר דבק, על מנת שיבצבץ במלוא הדרו כהלכה. מה הארי היה אומר על זה?

"השאיפה של מייגן היתה להופיע על הבמה בברודווי או לזכות באוסקר", שחזרה חברת העבר שלה, טמיקה ג'ייקובס, שהופיעה אף היא בתכנית, "כך שלמי שרוצה להיות שחקן רציני, קשה להתמודד עם ציצי מודבק כדי שיובלט ועקבים גבוהים". בתקופת הצילומים עצמה, כך על פי חברתה לתכנית, ההפקה דרשה ממנה להישקל בנוכחות איש צוות מדי יום, לוודא שלא עלתה במשקל וכי היא עדיין מתאימה לתפקיד אחת הדוגמניות שמופיעה על המסך.

לפני החתונה

מייגן מרקל תאלץ לוותר על הדבר היקר לה מכל

לכתבה המלאה
מייגן מרקל בתכנית Deal Or No Deal. אינסטגרם, צילום מסך
אבל פעם? פאן. מייגן מרקל/צילום מסך, אינסטגרם

את האודישן שעברה מרקל על מנת להשתתף בתכנית שבה הפציעה בשנת 2006, אם תהיתם, עברה כשהיא לובשת בגד ים בלבד. עם זאת, ג'ייקובס מספרת שמרקל מעולם לא משכה תשומת לב שלילית לכיוונה. "היא היתה עם ביטחון מלא ולא חששה או התביישה בגופה, למרות שלחלוטין הייתה אחת הבנות הרגועות יותר. כשהיינו מדברות על סקס, מייגן היתה מסמיקה ולא משתפת מדי".


וואלה! סלבס נדרשה למלא את פיה במים, רק כדי שתסתום קצת.

גיף מייגן מרקל לוהטת. מתןך הסדרה Suits, צילום מסך
עבור הגולשת רותם סלע. מייגן מרקל בסדרה "Suits"/צילום מסך, מתןך הסדרה Suits

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully