וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי הכוכבת שאתם לא יכולים לחכות לראות בשמלת כלה?

2.12.2017 / 0:03

כולן יפות, כולן מפורסמות, כולן יגידו בקרוב "איי דו" לבחיר לבן - אבל וואלה! סלבס רוצה לדעת מי הגברת המפורסמת שלתבש בקרוב אאוטפיט לבן ולעניין, שאתם הכי מצפים לראות בשמלת כלולות צחורה. מייגן, עדן או גוטמן?

צילום: קובי אליהו, עריכה: אביעד בללי

חתונה היא עניין מרגש, ולא רק עבור החתן והכלה - הרי שלל אורחים, מוזמנים ואוהבים מצפים לנשנש מהבופה בפתיחת האירוע, לשמוע את הרב מסלסל תחת החופה, לשתות כוס לחיים יחד עם השושבינים של החתן ולא פחות חושב: לבחון את הכלה המדהימה, לבושה בשמלה צחורה של אורגנזה, תחרה, משי או מלמלה. עכשיו, חשבו כמה אנשים מצפים לראות את אותה הכלה, כאשר מדובר בגברת מאוד מפורסמת.

בלי עין הרע, טפו, חמסה, תעשיית הכוכבים מלאה בשמחה וששון, כך שבתקופה הקרובה כמה מאורסות מפורסמות צפויות לצעוד לעבר החופה (או המזבח), שם יתאחדו עם בחיר לבן לחיים של עושר ואושר עד אין קץ. לכן מדובר בהזדמנות מצוינת עבור וואלה! סלבס לבחון עם הגולשים הנרגשים שלה, מי האישה המוכרת שאתם הכי מצפים לראות לובשת שמלה צחורה?


רכלו על הכלות לעתיד המפורסמות בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בין גלית גוטמן (שהצהירה שאין בכוונתה לערוך את כל הטקס המסורתי) לקורל סימנוביץ' שתיקח לבעל את כוכב קבוצת הכדורגל ברצלונה, דרך אושיית החדשות עמליה דואק ועד למלכת השושנים עדן בן זקן או כלתו המדוברת של הנסיך הבריטי הארי - מייגן מרקל - הכלות הן יפות, נוצצות וצפויות להדהים גם ביום חגן. עם זאת, עליכם לקחת החלטה ולקבוע עבור וואלה! סלבס את מי מהן הכי תשמחו לראות בבגד לבן ולעניין.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully