וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסלנה רודינה חושפת: לא הוזמנתי לחגיגה של הבן שלי

קים וייס

29.11.2017 / 14:05

הדוגמנית והשחקנית הגיעה להשקת רשת עוגות רק כדי להתוודות שהפקת יום ההולדת שהאקס אייל גולן ערך לבנם המשותף - לא הייתה לטעמה. אה כן, רוסלנה גם לא הוזמנה להילולה. של הילד שלה, כן? וואלה! סלבס הכל נשאר במשפחה

(צילום: עידו שחם, עריכה: אביב ארגז)

זוכרים שבתחילת השבוע כולכם התעסקתם בגודל העוגה שאייל גולן קנה לבן שלו, יאן, לרגל יום הולדתו השלישי, שלא לדבר על הפקת הענק שהוא הרים לעבורו בעזרתה האדיבה של החברה הטובה, אופירה אסייג. כן, לא מעט ילדים רצו שהזמיר יהפוך לאבא שלהם רק ליום אחד, כך שלא מעט הורים קינאו בהפקת הענק שנערכה ברחובות. אך נראה שיש מי שלא ממש אהבה את ההפקה הססגונית. בלשון המעטה, כן?

אם אתם תוהים, שמה הוא רוסלנה רודינה והיא האמא המפורסמת של יאן גולן, שהעדיפה לחגוג לו יומיים לפני הפיאסטה במסיבה אינטימית בביתם שברמת גן, לשם הוזמנו מעט חברים קרובים ובני משפחה. אז למה המאמא הצעירה לא אהבה את המסיבה שערך האקס שלה לבן שלהם. צפו.


רכלו על מה שהיה לרולסנה לומר בפייסבוק

רוסלנה רודינה. לנס הפקות,
שומרת על החיוך. רוסלנה רודינה/לנס הפקות

"אני עשיתי לו משהו צנוע בבית, רציתי שיהיה הבדל בין היום הרגיל ליום הולדת כי ביום רגיל הוא לא אוכל ממתקים. הפתעתי אותו כשחזר מהגן, הכנתי לו שולחן עם עוגות וממתקים וכמה חברים באו לומר לו מזל טוב", הסבירה רודינה, שהגיעה לאירוע פתיחת צ'יזקייק פקטורי בקניון שרונים, "יום למחרת עשיתי לו פעילות בגן עם הילדים, באותו היום גם אבא שלו עשה לו הפקה".


עוד רכילות נהדרת:
לפני החתונה, מייגן מרקל תאלץ לוותר על הדבר היקר לה מכל
פרטים ראשונים על החתונה של סרג'י וקורל סימנוביץ'

יומולדת יאן גולן. ארן חן,
חגיגה נחמדת. רוסלנה עם יאן גולן/ארן חן

במקרה שגם אתם ראיתם את התמונות מהמסיבה השמחה של הזמר ובנו, ולא הבנתם למה האמא הגאה לא נמצאת שם לצדם ומניפה את בנה באוויר, אז כדאי שתדעו שהיא כלל לא הוזמנה לאירוע - לכן נאלצה לוותר על התענוג הגדול. "כמו כל אירוע שהיה , זאת הפקה... אני פחות בעד, אמיתי, אבל בסופו של דבר זה הבן שלו ומבחינתו הוא עושה את הכי טוב בשבילו. פחות הוזמנתי אז... את שלי עשיתי עם יאן והחברים. הכל בסדר".

לדבריה של רודינה, "אנחנו שני הורים לאותו הילד ואני לא חושבת שצריך לעשות הפרדה (באירועים), אבל כנראה שבשלב כזה אנחנו לא יכולים לעשות את ההפרדה (בין חילוקי הדעות של האקסים, לאירוע של בנם. ק.ו). אז הזמן יגיד את שלו. לא התאכזבתי, ממש לא, אני לא מתרגשת מהדברים האלה. את יודעת, כל אחד בדרכו".


וואלה! סלבס לא מבינה את הבעיה, כמה שיותר עוגות כך יותר טוב.

עוד באותו נושא

המפגש המרגש של אייל גולן, רוסלנה רודינה ויאן

לכתבה המלאה
יומולדת יאן גולן. ארן חן,
יומולדת יאן גולן/ארן חן
יומולדת יאן גולן. ארן חן,
יומולדת יאן גולן/ארן חן
יומולדת יאן גולן. ארן חן,
יומולדת יאן גולן/ארן חן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully