וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבשלים חופה: פרטים ראשונים על החתונה של סרג'י וקורל סימנוביץ'

29.11.2017 / 0:10

החתונה הנוצצת של השנה - בה יתאחדו כדורגלן ברסה, סרג'י רוברטו והדוגמנית הישראלית, קורל סימנוביץ', מתחילה לקרום עור וגידים: כבר יש לוקיישן ואפילו תאריך משוער. וואלה! סלבס הינומה

קורל סימנוביץ' מדברת על האירוסים (צילום וידאו: ניר פקין)

סביר להניח כי המחשבה הראשונה שעברה במוחם של חבריהם של כוכב קבוצת הכדורגל ברצלונה, סרג'י רוברטו, וארוסתו, הדוגמנית קורל סימנוביץ', היא האם הם יזכו לראות את כוכב הכדורגל הגדול של העשור - ליאו מסי. אבל לא מעניין אתכם אם האורחים "יאלצו" לעלות על מטוס בכדי לפגוש את הסטאר בחתונה הנוצצת של השנה? או שמא הוא בכלל יגיע להתערבב עם האורחים לצלילי מוזיקה ים תיכונית בארץ הקודש?


לעוד רכילות מהביצה:
המהפך המטורף של כוכבת "חתונה ממבט ראשון"
ז'ה טם: יעל אבקסיס והחבר צמודים באהבה

מה אתם אומרים על החתונה של סרג'י וקורל? רכלו בפייס

קורל סימנוביץ'. אינסטגרם, צילום מסך
בקרוב: חתן-כלה. סרג'י רוברטו וקורל סימנוביץ'/צילום מסך, אינסטגרם

יודעי דבר, מלחששים כי סימנוביץ' כבר החליטה שהחתונה תיערך בישראל, או לשם דיוק בלוקיישן הפופולרי חוות רונית. כי איזה מקום כבר יכול להכיל את מאות המוזמנים שלהם (אם לא יותר) ובהם שחקני קבוצת ברצלונה, חברים, משפחה ושלל סלבס מהארץ ומהעולם, ממש על המים כמו שהכלה רוצה. חתונת השנה אמרתם? לגמרי.

אך זה ממש לא פשוט כפי שאתם חושבים, כי לשחקן הידוע יש לו"ז יומי מאוד צפוף ככדורגלן, כך שבסביבת הזוג טענו בפני וואלה! סלבס כי התמרונים סביב המועד המושלם - מצביעים על כך שהיום הגדול יתרחש מתישהו במהלך חודש מאי 2018, בו יהיה לסרג'י זמן להיות בתפקיד חתן ולא רק כדורגלן.

עוד באותו נושא

נחשו למה קורל לא עונדת את טבעת האירוסים?

לכתבה המלאה
קורל סימנוביץ'. ניר פקין
בקרוב ככלה. קורל סימנוביץ'/ניר פקין

רוברטו וסימנוביץ' (בתה החורגת של פנינה רוזנבלום), התארסו לפני כשלושה חודשים - שלוש שנים אחרי שפצחו ברומן הסוער שלהם, כשהכירו דרך האינסטגרם (!): ממש כמו באגדות של שנות ה-2000, כאשר הכוכב נתקל בתמונות של הדוגמנית ושלח לה הודעה פרטית. מעניין אם הוא תיאר לעצמו שיום אחד הם אפלו יככבו על שלט חוצות יחדיו. כנראה.


וואלה! סלבס עתידה להתחתן עם בנו של האופה, הם יתאחדו בתנור.

סרג'י רוברטו נבחרת ספרד. GettyImages
גולללל. סרג'י רוברטו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully