וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאונרדו דיקפריו, כדאי להתרגל לחברה בת ה-22 שלך?

וואלה! סלבס | צילום: Splashnews

19.11.2017 / 16:00

גיל חדש, חברה חדשה? רגע אחרי שציין את יום הולדתו ה-43, ליאונרדו דיקפריו נתפס מפלרטט עם הדוגמנית שרה סניידר, כשהעובדה שהיא צעירה ממנו ביותר מ-20 שנה - פחות מפריעה לו. וואלה! סלבס וומנייזר

ליאונרדו דיקפריו. splash
ובכן, כך נראה גבר מפורסם בדייט? ליאונרדו דיקפריו/splash

יש כאלה שמנהלים מערכת יחסים בנות עשרות שנים, מתבגרים יחד ומשתגעים מאהבה - ויש את ליאונרדו דיקפריו, אולי אחרון הוומנייזרים של הוליווד, כזה שכמיטב הקלישאות מחליף בחורות כמו גרביים, מתעורר בכל בוקר מחדש עם מישהי אחרת (אלא אם את בר רפאלי) ולא לוקח אף אחת שאינה אמא שלו לצעוד לצדו על השטיח אדום.

כעת, נחשו מה - מתברר שרגע אחרי שציין את יום הולדתו ה-43, למיסטר שחקן זוכה אוסקר יש חיבה חדשה לבחורה בלונדינית צעירה: הדוגמנית הצעירה שרה סניידר. בת 22 בלבד, כן?


עוד סיפורים מסמרי שיער:
אגם רודברג חוגגת לבן הזוג - החברים מגיעים
ביונסה וקים קרדשיאן מציגות: האיחוד

רכלו על החברה החדשה של ליאו דיקפריו בפייסבוק

ליאונרדו דיקפריו. splash
מצד שני, הדוגמנית שרה סניידר נראית מרוצה מאוד/splash

בעוד שלפני חודשיים בלבד הרכלנים בהוליווד דיווחו על ההתקרבות של ליאו לאקסית שלו, טוני גארן, בסוג-של-קאמבק זוגי - מהתמונות שצולמו בסוף השבוע ניתן להניח כי הגיע הזמן לבלונדה חדשה ומפתה בחייו של דיקפריו. כזאת שגם אם יכלה להיות בתו של הכוכב (מבחינה ביולוגית!), מאוד תשמח להיכנס למשבצת "החברה התורנית של שובר הלבבות המעושר".

השניים, בילו יחד עם חבר נוסף במסעדה במרכז מנהטן ועל פי הדיווחים, לא ממש התייחסו לגלגל השלישי שלהם או לצלמי הפפראצי הניו יורקים שהמתינו שיצאו מהמקום יד ביד. רגע לפני שיצא, ליאו כמובן דאג להתכסות ויצא לתוך מונית כשהוא לבדו, בעוד שהמונית הבאה שעזבה את הלוקיישן, אספה את הדוגמנית לאותה הכתובת בדיוק.

מה עם הכרס?

דיקפריו לא מפתה בחופי מקסיקו

לכתבה המלאה
ליאונרדו דיקפריו. splash
אהבה חדשה? דיקפריו עם סניידר, בסוף השבוע/splash

אם שמה של סניידר הצעירה מצלצל לכם מוכר, זה כיוון שמדובר בפאשניסטה עולה שמתחברת רק לאנשים הנכונים. עד לא מזמן, היא בכלל תפקדה על תקן בת הזוג של ג'יידן סמית' (בנו של וויל סמית'), פרסמה תמונות אה-ל-קיילי ג'נר באינסטגרם וקיוותה לפרוץ בגדול בתעשיית האופנה הגלובלית. חיבור עם ליאו תכול העיניים בטח יסייע לה בביזנס.


וואלה! סלבס מוכנה להיות שטיח הכניסה לביתץו של דיקפריו, אם רק יאפשר לה. ליאו, פליזוש?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully