וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היומולדת שצופית גרנט לא תשכח לעולם

17.11.2017 / 0:01

הזמרת שהטרידה מינית את המאבטח שלה, ההוליוודי שמנהל רומן עם נסיכה, המפגש המרגש של שני הישראלים האהובים, הזמר המפורסם שמכחיש את הזוגיות וכמובן, האישה שגרמה לכולכם לבכות חוגגת יומולדת מרגשת - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

יח"צ - חד פעמי

את הרשימה פותחים עם קצת חדשות מעבר לים, ככה זה שעוד ועוד אנשים טוענים שכוכבים הוליוודיים הטרידו אותם מינית, כעת הגיע תורה של הזמרת מריה קארי ולא, לא בתור מוטרדת אלא בתור אחת שהטרידה את המאבטח האישי שלה.

מריה קארי. splash
אל תגעי בי! מריה והמאבטח/splash

קדימה למקום הרביעי, עדיין מעבר לים כי לבראד פיט, כך מתברר, יש רומן חדש ולא סתם, אלא עם נסיכת מונקו, שארלוט קסיראגי, כך לפחות טוענים האתרים הבריטיים. על פי המקורבים, השניים מבלים יותר ויותר בזמן האחרון ונראים מאוהבים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רומן חדש? בראד ושארלוט/מערכת וואלה!, צילום מסך

הגענו למקום השלישי והמכובד, שמה לעשות, גם שייך לאירוע שהתרחש מעבר לים למרות שהוא ללא ספק אחד האירועים הישראליים הכי מרגשים שקרו לאחרונה – ככה זה שהייצוא הכי טוב של ישראל, הלא היא וונדר וומן, גל גדות, פוגשת את הישראלי הכי אהוב בעולם, הלא הוא הנשיא רובי ריבלין בפרמיירת הסרט שלה.

גל גדות, רובי ריבלין. מארק ניימן (לע"מ),
גאווה ישראלית. גל ורובי/מארק ניימן (לע"מ)

אל המקום השני מגיע סטטיק שעל פי העדויות מצא את החצי השני שלו, ולא, לא קוראים לו בן אל, אלא שרית פולק. טוב, זה תלוי את מי אתם שואלים כי החברים הטובים שלו טוענים שמדובר בבחורה שמטפלת בכלבים שלו.

סטטיק. צילום מסך
מי נתן לכלבים לצאת? סטטיק ושרית/צילום מסך

ובמקום הראשון, האישה שגרמה למדינה שלמה לבכות, צופית גרנט, שאת יום ההולדת ה-53 שלה, החליטה לחגוג עם המשפחה. לא שלה, אלא עם המשפחה המפורסמת מהפרק של "אבודים" אותה גרנט איחדה לאחר עשרות שנים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ככה חוגגים יומולדת! צופית/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully