וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי הזוג המפורסם הצעיר שיחייה באושר ועושר? בחרו

18.11.2017 / 0:49

כמה זוגות צעירים ממלאים לאחרונה את ביצת הבידור באהבה דביקה - ולא נראה שעד החתונה זה יעבור להם. עכשיו, וואלה! סלבס רוצה שאתם תבחרו, מי לדעתכם הזוג שיחזיק מעמד, יתחתן ויחייה יחד כמו באגדות? אתם קובעים

ביצת הבידור נשטפה לארונה בגל של אהבה צעירה - וכלל לא ברור אם מדובר בתכניות השידוכים על המסך, או סתם בתקופת מעבר שהתבלבלה וחשבה שהיא פריחה אביבית במקום סתיו אפרורי ומילאה את חובבי הרכילות בתקווה לאהבת אמת. יש זמרים שאוהבים לחבק את בנות הזוג, שחקנים שמאחדים כוחות בשילוב רומנטי ואפילו זוגות ריאליטי שמצליחים לכבוש את תשומת לבו של הקהל המקומי. מרגש? כי כולם רואים לבבות בעיניים!


רכלו על הזוגות המפורסמים הדביקים בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רצים לחופה?/מערכת וואלה!, צילום מסך

כל זוג צעיר ומפורסם כמו בן אל תבורי ואורטל הדביקים, אליאנה תדהר ולי בירן המתוקים או טל כוכבא ואחווה סיטבון מ"חתונה ממבט ראשון" המלהיבים, נותנים תקווה לזוגיות מהאגדות - כזו של נסיך על סוס לבן, נסיכה יפהפייה וחיים של אושר ועושר עד עצם היום הזה ממש.

למרות שהמציאות בדרך כלל קצת שונה מזו מהסיפורים הקסומים, וואלה! סלבס רוצה להתייעץ אתכם, לאפשר לכם לבחור ולשמוע מכם מי בני הזוג הצעירים שאתם חושבים שאכן יינשאו וימשיכו את הזוגיות שלהם לטווח הארוך: הדוגמנים ניבר מדר וגפן ברקאי, כוכבת הילדים שירן סנדל ודין מירושניקוב או שבכלל נועה קירל וברק שמיר? יאללה, הצביעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully