וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גופה או מכשפה? מה התחפושות הכי טובה של היידי קלום

4.11.2017 / 1:28

ביום יום היא מתפקדת כטופ מודל או מנחת ריאליטי אופנתי, אבל בליל כל הקדושים? היידי קלום היא הדבר הכי רחוק מיפהפייה בביקיני. רגע אחרי שהפציעה בחג האחרון כאיש זאב, וואלה! סלבס רוצה שתבחרו מה התחפושת הכי מוצלחת של הדוגמנית בכל הזמנים

אימג'בנק GettyImages

יש נשים שמנצלות את העובדה שהוזמנו למסיבת תחפושות על מנת לפרוץ את כל המחסומים ולהשיל את הבגדים לטובת אאוטפיט סקסי/ פרובוקטיבי/ כמעט לא קיים, כזה שביום יום אף פעם לא היו יוצאות מפתח ביתן כשהן לבושות בו. אבל היידי קלום? בתור מי שהתפרנסה שנים מצעידה על מסלולי תצוגות האופנה בתחתונים וחזייה או צילומים בבגד ים מינימלי - היא מנצלת את חג הפחד והתחפושות הנוצרי, ליל כל הקדושים, לטובת מסיבת ענק שהיא עורכת אחת לשנה, שבה היא תמיד מדהימה את האורחים בתחפושות הכי משוגעות, מושקעות ומטורפות בהוליווד.

דוגמנית העל מגרמניה, שתמיד נבחרת לאחת המתחפשות המרגשות ביותר בתעשיית הגלאם העולמית (אם לא הטובה ביותר), כנראה מאוד אוהבת את הבלאגן סביב התחפושת השנתית שלה. אחרת, איך אפשר להסביר את העובדה שמלבוש של מכשפה או אלילה מנקרת עיניים, שדרגה את הפתעת החג שלה לגופה מדממת, פרפר עצום ממדים או דמותה המצוירת של ג'סיקה ראביט בשר ודם, שעשו יותר רעש מאשר כל תחפושת האלווין אחרת באותה השנה, כאלה שגרמו לאנשים לתהות בתקופה שלפני החג איזו הפתעה תכין למעריצים במסיבה השנתית.


רכלו על התחפושות המוטרפות של היידי קלום בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

רגע אחרי שנחשפה השנה כאיש הזאב המפורסם מהקליפ המיתולוגי של מייקל ג'קסון לשיר "מותחן" - וואלה! סלבס החליטה להציג בפניכם כמה מהתחפושות הכי מטורללות של הדוגמנית האהובה, תוך כדי שהיא מתלבטת אתכם: מה התחפושת הכי מרגשת של קלום? היידי הזקנה, נחש גן עדן עם התפוח או דווקא חיה שעירה מכוכב הקופים? הצביעו והשפיעו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully