וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל אלוהים, מי הילד המפורסם עם השם ה"מיוחד" ביותר?

וואלה! סלבס

28.10.2017 / 0:49

כשבוע אחרי שבר רפאלי ילדה אחות קטנה לליב עזרא - וואלה! סלבס החליטה לבחון כמה מהשמות המקוריים ביותר שהמפורסמים בישראל העניקו לילדם המרגש ולאפשר לכם לבחור: מה השם הכי... שונה? הצביעו

בווידאו: בר רפאלי בקניון (צילום: ניר פקין)

פעם, ירדנה ארזי קראה לבתה אלונה. זוהר ארגוב בחר בשם גילי עבור בנו, עינת ארליך הלכה על השם ליבי ודודו טופז קרא לבכור שלו דניאל. אבל היום? ממש כמו בתעשיית הזוהר שבהוליווד, ישנם כמה אנשים מפורסמים מאוד וכוכבי בידור שלא בדיוק מתחכמים, כמו שהם פשוט בוחרים בשמות שעוד לא ממש שמעתם עבור צאצאיהם המאוד ישראלים.

לא מדובר בהכרח בשמות עם ניחוח זר או צליל לועזי במכוון, אלא בהחלטות מקוריות, יש שיגידו מקוריות מדי, עבור הילדים המפורסמים והמדוברים במיוחד. הרי גם ככה הורים אחרים בן או בית הספר יחשבו שהמחנכת יתנו לצאצא יחס מועדף רק כי הוא ה"ילד של", לא חראם? אז זהו, שלא.


רכלו על השמות המפורסמים המיוחדים בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמות סמי-מקוריים? נניח/מערכת וואלה!, צילום מסך

כשבוע אחרי שבר רפאלי ילדה את בתה השנייה, לה העניקה בחגיגיות את השם בעל ריבוי המשמעויות אל עזרא - וואלה! סלבס נזכרת בכמה מהשמות המיוחדים ביותר שהעניקו הידוענים המקומיים לילדיהם בשנים האחרונות. מאריה החמודה של מיכל אמדורסקי, לתים פיק של המאסטרו ועד לשם ג'וסי טרטל, ששייך לבנו של הרכילאי במיל' גיל ריבה, הגיע הזמן שלכם לבחור בשם שהכי... ריגש אתכם. קדימה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully