וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליהיא גרינר: "אני מוטרדת מינית כל יום"

24.10.2017 / 17:00

הפרעות האכילה, הדיאטות ההחולניות, הירידה הדרסטית במשקל, הסולחה עם אביבית בר זוהר, העסק הכושל לעומת העסק החדש, הרצון בילד נוסף וההטרדות המיניות שהיא חווה על בסיס יומי – ליהיא גרינר מדברת על הכל. וואלה! סלבס מבייצת

ראובן קסטרו

את השם ליהיא גרינר, המכונה "סאנשיין", שמעתם לראשונה כשזו צעדה במדרגות הארוכות אל עבר הבית הכי מפורסם בעולם. מאז, הספיקה גרינר להיות פרסונה שמתפרנסת בעיקר מהשקות ואירועים אך מהר מאוד היא הבינה שהיא יכולה למנף את השם שלה לכדי עסקים – ממש כמו שעשו המקבילות שלה מעבר לים, הלא הן הקרדשיאנס, רק שבמקרה שלה, היא לא הייתה צריכה קלטת סקס בשביל זה, היא הסתפקה בשערוריות אחרות.

מה דעתכם על הריאיון? רכלו לנו בפייסבוק

ליהיא גרינר. ראובן קסטרו
מוטרדת כל יום. ליהיא/ראובן קסטרו

היום, שבע שנים אחרי, גרינר – אמא לשניים – כבר יכולה להגיד שהיא עשתה את זה ובגדול, כשהיא נחשבת לגורו של בריאות שמשמש דוגמא למאות נשים שעוקבות אחריה בדף הפייסבוק שפתחה ומנסות לחקות את שיטות ההרזיה שלה. אך נראה שהדרך למשקל הנוכחי לא היה קל, אחרי הכל – רק לאחרונה היא ספגה ביקורת על כך שסיפרה כי הייתה לועסת אוכל ויורקת.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
ליהיא גרינר. ראובן קסטרו
הגזרה החדשה/ראובן קסטרו

בריאיון אישי לאדם סרור, מדברת גרינר על שיטות ההרזיה הלא בריאות שלה, על הקריירה החדשה שפיתחה בעקבות כך וכמובן על הגזרה החדשה שלה. בהמשך הריאיון, מדברת הבלונדה על הסולחה עם הנמסיס, אביבית בר זוהר ועל משקעי העבר שלהן שנפתרו. אבל לא רק, כי גרינר גם מדברת על ההטרדות המיניות שהיא עוברת מדי יום וכמו כן על הניסיונות שלה להיכנס להריון בתקופה האחרונה.

ליהיא גרינר. ראובן קסטרו
רוצה עוד ילד/ראובן קסטרו
ליהיא גרינר. ראובן קסטרו
אשת עסקים. ליהיא ואדם/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully