וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורן אטיאס: "חוויתי הטרדות מיניות במהלך הקריירה"

ההצלחה מעבר לים, חוסר הפרגון בישראל, העבודה לצד כוכבים הוליוודיים, הבית שהיא בונה בלוס אנג'לס, ההטרדות המיניות בתעשייה וכמובן, הרצון לאהבה אמיתית – מורן אטיאס מדברת על הכל בריאיון חגיגי. וואלה! סלבס מבייצת

עורך: ליר שפיגלר

מורן אטיאס היא ללא ספק כוכבת הוליוודית בכל רמ"ח איבריה. אז נכון, בישראל היא לא ממש זוכה להכרה המגיעה לה, אבל תשאלו כל איש תעשייה בלוס אנג'לס מי היא מורן אטיאס, וסביר להניח שהוא מיד יזהה את השם. בכל זאת, הבחורה מרוחה על כל שלט חוצות אפשרי ברחובות אל איי, ואם לא די בכך – היא בקרוב גם תככב בסרט חדש לצד ג'ון טרבולטה שביקש אותה לתפקיד באופן אישי.

מה דעתכם על הריאיון? רכלו לנו בפייסבוק

מורן אטיאס. ראובן קסטרו
כוכבת בינלאומית. מורן/ראובן קסטרו

רגע לפני שהיא חוזרת למרתון של עבודה, אטיאס נחתה בישראל לביקור מולדת לפגישות עבודה עם הסוכן שלה רוברטו, ושימו לב – לבחור דירה לבית החדש אותו היא בונה כבר שלוש שנים בעיר המלאכים. בריאיון מיוחד לרגל החג, מדברת אטיאס על ההצלחה שלה מעבר לים ועל הרצון שלה להמשיך ולקטוף עוד תפקידים נחשקים. עם זאת, מדברת מורן גם על חוסר ההכרה והפרגון בישראל ותוהה מדוע באמת בישראל לא מתלהבים מהעובדה שיש ישראלית שמצליחה בחו"ל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מורן אטיאס. ראובן קסטרו
הפליקה לג'ון טרבולטה על הישבן/ראובן קסטרו

בהמשך הריאיון מדברת אטיאס על הדרך הקשה שעברה בשביל להצליח וכמו כן גם על ההטרדות המיניות שעברה לא פעם ונאלצה להדוף באגרסיביות. ומה עם אהבה? בנושא הזבה, אטיאס מנסה להלך בין הטיפות כשהיא ספק רומזת ספק צוחקת על כך שייתכן וכי יש לה אהבה, אך היא מעדיפה לשמור אותה לעצמה ולא להוציא אותה לתקשורת.

מורן אטיאס. ראובן קסטרו
מתגעגעת לישראל. מורן ואדם/ראובן קסטרו
מורן אטיאס. ראובן קסטרו
אוהבת להתנדב/ראובן קסטרו
מורן אטיאס. ראובן קסטרו
רוצה להקים משפחה/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully