וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נועה קירל חושפת את כל הסודות

נועה קירל | צילום: מגד גוזני

8.10.2017 / 9:30

מה האובססיה שלי? מה הכי מרגיז אותי? ומה המילה האהובה עליי? החלטתי לענות על כל השאלות שלא שאלו אותי באף ריאיון. התשובות – מצחיקות. כדאי לכם לצפות. וואלה! סלבס קילרית

מגד גוזני

מי שעוקב אחרי הקריירה שלי, יודע שבשנתיים האחרונות הספקתי להתראיין לא מעט פעמים וכמעט בכל כלי תקשורת אפשרי – מהרדיו דרך האינטרנט והעיתון ועד הטלוויזיה. אבל, ויש אבל גדול, אף פעם לא שאלו אותי את השאלות שרציתי שישאלו. השאלות הקטנות, המצחיקות, הפשוטות ולא שאלות שמנתחות את העובדה שאני רק בת 16.

איזו שאלה הכי אהבתם? בואו לרכל על זה בפייסבוק

נועה קירל. מגד גוזני
מה האובססיה שלי?/מגד גוזני

אי לכך ובהתאם לזאת, ביקשתי מעורך וואלה! סלבס שירכיב רשימה של 45 שאלות קלילות, מצחיקות, קצרות והכי חשוב – כאלו שאני אוהב לענות עליהן. אז הוא הכין רשימה של שאלות ממש מדליקות, שהתשובות עליהן, טוב נו אני אתן לכם לראות לבד.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
נועה קירל. מגד גוזני
45 שאלות. שוט!/מגד גוזני

רוצים לדעת מה עשיתי לפני שהגעתי לריאיון או אולי בכלל מעניין אתכם מה האובססיה שלי. אני יודעת, אתם בטוח תרצו לדעת מה הדבר היחיד שלא אוכל לחיות בלעדיו ואיך אני, נועה קירל, הייתי מתארת את עצמי בשלוש מילים. אה כן, ויש מסר אחד מיוחד לכל העוקבים שלי באינסטגרם. בקיצור, אני לא אהרוס לכם, אז שבו, צפו והכי חשוב – תגיבו תגובות חמודות. לאב יו, הקילרית.

נועה קירל. מגד גוזני
מה הכי מרגיז אותי?/מגד גוזני
נועה קירל. מגד גוזני
איפה אהיה בעוד עשר שנים/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully