וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסכם הממון בעייתי? בחרו ממי הכי שווה להיפרד

6.10.2017 / 6:37

על פי פרסומים, הפרידה בין אייל לרוסלנה כנראה מלווה בחילוקי דעות, אבל יש עוד כמה אנשים מעושרים שכנראה חתומים על חוזים כספיים כאלה ואחרים. כעת עזרו לוואלה! סלבס להחליט: מי מהם חתומים על הסכם הממון הכי מפנק?

בווידאו: אייל גולן, רוסלנה רודינה ויאן גולן

עד כמה שאיחוד רומנטי בין בני זוג מפורסמים שמח ומלבב, כולל הצהרות שכתב קופידון ומחוות מלאות בלבבות - אין ספק שמה שמסקרן את הקהל אפילו יותר הם חיכוכים או חילוקי דעות בין השניים אם חס ושלום החליטו להפריד כוחות. זה בדיוק המקרה של אייל גולן ורוסלנה רודינה, שלמרבה הצער פרקו את החבילה הזוגית, כולל חילוקי דעות בין השניים, לפחות כפי שפורסם לאחרונה בתקשורת.


פרידה? שלא נדע, פטפטו על זה בפייסבוק

אייל גולן. דיאגו מיטלברג, מערכת וואלה! NEWS
כבר לא. אייל גולן ורוסלנה רודינה/מערכת וואלה! NEWS, דיאגו מיטלברג

אבל מלבד הזוג של המסלסל והדוגמנית, ישנם עוד כמה זוגות מגה-מפורסמים שלא מדיוק סובלים ממחסור בחשבון הבנק, שנמצאים בשלבים כאלה ואחרים של מערכת היחסים (רק אהבה, אושר ועושר, חמסה, טפו). כולם, ככל הנראה חתמו על הסכם ממון שהסדיר את מצבם הכספי במקרה של חיים עד עצם היום הזה או חס ושלום, במקרה של פרידה, לא עלינו.

עדי ואסתי, בר ועדי, או דווקא ביונסה וג'יי זי? לאור המקרה של גולן ורודינה, וואלה! סלבס חשבה, התלבטה ולא הצליחה להחליט - הפרידה של מי מהזוגות האלה שווה יותר כסף. לא עלינו, אבל תהיו חברים עזרו לה להחליט.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully