וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומית לא בונה סוכה, מלכה פשוט לוהטת בלי בגדים

7.10.2017 / 6:20

עזבו אתכם מיודה, בשנים האחרונות צמחה בארץ הקודש אחת הדוגמניות המרשימות ביותר בתעשיית הפאשן המקומית - שהוכתרה כמלכה עוד מלידה. ככה זה כששלומית לא עסוקה בסוכה, אלא עושה פוזות מפתות למצלמה. וואלה! סלבס קישוט

צילום מסך

שלומית, שלומית, מה יהיה איתך? במשך שנים שמעתם עליה רק כ"ההיא שבונה סוכה" מדי חודש תשרי, אך בשנים האחרונות השם מלא התקווה הזה נקשר בסיטואציות שונות לחלוטין. ככה זה כשהוא זה שמזוהה עם שלומית מלכה - אחת הדוגמנית היפהפיות, העסוקות, המדוברות והענוות ביותר שצמחה בתעשיית הפאשן המקומית (אך מלהיבה מאוד גם את האופנתיים מעבר לים), שהרעידה את תעשיית הבידור והביצה המקומית.

חג שמח, רכלו על שלומית מלכה בפייסבוק

מלבד קשר עם עומר דרור (עליו קראתם לראשונה כאן), שהפך לאיחוד של ממש עם יהודה לוי (נו, ברור שגם אליו נחשפתם בוואלה! סלבס), רוב העיסוק במלכת הדוגמניות החדשה היה סביב שלל הג'ובים המרגשים שלה בישראל, כולל קמפיינים לטיפוח, תכשיטים וביגוד, הנחייה על המסך הקטן, כמו גם צילומים עבור כמה מותגי על מעבר לים.

כיוון שמלכה המאושרת (אך לא ירוקה) כבר הספיקה לדגמן לנז'רי מפתה, לעשות פוזות בבגדי ים ולפרגן במאות, אלפי, תמונות אינסטגרם חושניות - וואלה! סלבס החליטה שאם כבר סיימתם עם הפטיש והמסמר, הגיע הזמן שלכם לבחון כמה מהתמונות המפתות של הטופ מודל העולה, לבחור ולדרג את מי מהן אתם הכי אוהבים: זו שמכסה את העכוז בקושי, או ההיא עם המבט שחודר עמוק - שיהיה לכולם בהצלחה וחג שמח.


וואלה! סלבס לא יכולה לבחור, כי היא פשוט מאוהבת במלכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully