וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לסחוט את האתרוג: מי המפורסמת שמרגשת בביקיני בלבד?

11.10.2017 / 0:01

אחד מארבעת המינים של חג הסוכות הוא עגלגל, מפתה ועסיסי מאוד, כך שוואלה! סלבס חושבת שמדובר בהזדמנות להיזכר באתרוגים של כמה מהנשים המרגשות שבחנה בבגד ים בתקופה האחרונה ולתת לכם לקבוע - אילו הכי מלהיבים אתכם?

צלמים זמניים מורשים

ברוכים הבאים לסוכה של וואלה! סלבס, המקום שבו הלולבים פשוט מנקרי עיניים, ההדס ריחני והערבה ממש מיובשת - אבל האתרוגים, הו האתרוגים של הכוכבים המקומיות כל כך עסיסיים, שמאוד קשה לבחון אם הם כשרים למהדרין מבלי לרייר.

לכבוד החג, מלכת הרכילות שבה לכמה מהתמונות המרגשות ביותר של הנשים מפורסמות הענוגות, היפות והאמיצות, שהופיעו אצלה בשנה האחרונה והצליחה לשחזר את ההתרגשות שחוותה אי שם, כשראתה את אחד מארבעת המינים על בשרן של הליידיז הישראליות.


רכלו על האתרוגים של הכוכבות בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ג'נטלמן, ליידיז, כל מה שבינם, מצאו בבקשה את ההבדלים בין הביקיני באדי של המענטזת הלאומית, אנה ארונוב, המעושרת הנהדרת ניקול ראידמן, לזה של "כבר לא החברה של", רוסלנה רודינה. הצלחתם?

מעדן בן זקן שהיא לא רק מלכת שושנים אלא צעירה עסיסית מאוד, דרך פליטת הריאליטי עדן סבן שעושה שמח לא רק על המסך הקטן ועד לאגם רודברג שמדגמנת חופשה מושלמת בבגד ים על החוף - הגיע תורכם, הגולשים חובבי העור החשוף לקבוע: האתרוגים שהכי הרשימו, ריגשו, חידשו וגרמו לכם לזקפה לאומית הם... כרגיל, רק אתם בוחרים ומדרגים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully