וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סורי, אבל מי הכוכבים שמצפים להתנצלות מוואלה! סלבס?

ארבל אברמוב

29.9.2017 / 0:09

רגע לפני יום כיפור, כמה מהמפורסמים המרגשים ביותר בישראל ניצלו את ההזדמנות להתנצל בפני אלה שבהם פגעו (כמו ההוא שם למעלה), חשפו מי אלה שצריכים לבקש מהם סליחה וכמובן, חשפו את כל האמת על מה שכתבה עליהם וואלה! סלבס. צפו

בווידאו: סלבס יום כיפור 2017/צילום: עידו שחם, מאצ'י הוף ודייב שחר; עריכה: ניתאי דגן

סליחה, אבל רגע לפני יום הכיפורים, הוא הזמן לסגור חשבונות? כי זו בדיוק התקופה שבה וואלה! סלבס פתחה בפני המפורסמים המקומיים את האזניים, העיניים והמצלמה, כשהעניקה להם הזדמנות להתנצל בפני מישהו או מישהי שפגעו בו.

התשובות, נעו בין זרים מחולטים לקרובים אוהבים: משי קליינשטיין הורידה את הכובע בני הנהגים בכביש, כי "יש מצב שהייתי לא נחמדה בדיוק", בעוד שרותם סלע בקשה סליחה "מכל מי שסינג'רתי, ההורים שלי שישמרו על הילדים ובעלי אריאל שמסונג'ר עד הקצה".

לירן כוהנר מצרה על כך שלא ראתה מספיק את הסבים, שגיא ברייטנר מתנצל שהתרחק מאמא שלו, רונה לי שמעון לא התראתה עם אבא ועמרי בן נתן ביקש את סליחת כל משפחתו, כשעדי הימלבלוי, שהתנצלה מאוד בפני הבייבי שלה. אבל יש גם את הרוחניים יותר, כמו אביחי אוחנה ומעיין אשכנזי שבקשו מחילה מבורא עולם, ממש כמו הילה סעדה. עם זאת, גלית גוטמן ויהודה לוי, בחרו בעצמם כאלה שהם צריכים לבקש מהם סליחה ומחילה.

רכלו על הסלבס המתנצלים בפייסבוק

סלבס יום כיפור 2017. מערכת וואלה! NEWS
סלבס יום כיפור 2017/מערכת וואלה! NEWS

שימו לב, ממי המפורסמים מצפים לסליחה? סלע אומרת שהיא לא אדם שזוכר, אלא "סולחת ושוכחת", ממש כמו גפן ברקאי שלדבריו "לא בן אדם נוטר טינה". לעומתו, שי מיקה יפרח טוענת שהנצלות תתקבל בברכה מ"כל מי שכתב טוקבק מגעיל ורע".

רגע, וואלה! סלבס לא התאפקה ושאלה אם היא זאת שצריכה לבקש מהמפורסמים עצמם, סליחה. בעוד שרובם טענו שמלכת הרכילות "תמיד נחמדה אליי", היו כאלה שלא בדיוק שוכחים - כמו יובל שרף, גל אמיתי או יאנה יוסף. עם זאת, גוטמן הרימה כשאמרה ש"האמת, וואלה! סלבס היחידה שתמיד כשמגיעה ידיעה מבררים שזה נכון לפני שמפרסמים את זה. יש פה עיתונות לחוקרת, עובדים שם אנשים רציניים". ואם גלית אומרת, זה כנראה נכון.


וואלה! סלבס מבקשת מחילה מכל אלה שהגיעו למכולת אחריה וגילו שכמעט כל המדפים ריקים מסחורה. סורייייי.

ברכות לבביות

מה הכוכבים מאחלים לכם בשנה החדשה?

לכתבה המלאה
שי מיקה יפרח. רפי דלויה
רק תמונות רעות? שי מיקה יפרח/רפי דלויה
יובל שרף. ניר פקין
לא שוכחת. יובל שרף/ניר פקין
יהודה לוי לפלאפון. אלירן אביטל, מערכת וואלה! NEWS
סליחה עצמית. יהודה לוי/מערכת וואלה! NEWS, אלירן אביטל
גלית גוטמן. אביב חופי
חושפת את האמת. גלית גוטמן/אביב חופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully