וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבעת המינים: איך הסלבס מתנהגים עם הפפראצי

וואלה! סלבס

4.10.2017 / 0:05

כל סלב מצוי יודע שחלק מעסקת החבילה שבאה עם הפרסום - היא לחיות לצד צלמי הפפראצי. יחסי האהבה-שנאה מובילים לשלל תגובות מצד המפורסמים, קבלו את ארבעת התגובות הפופולריות ביותר בקרב הסלבס כשעדשת המצלמה מגיעה לעברה. וואלה! סלבס סיי צ'יז

ניר פקין

קורה לכם לפעמים שאתם מקנאים בחייהם של המפורסמים? בכל זאת, יש לא מעט פלוסים בלהיות סלב - לבלות באירועים חברתיים, לצאת תמיד עם שי שווה, לקבל הנחות בכל מקום, וכמובן, מבטי ההערצה עושים משהו טוב לאגו. עם זאת, לא כל הנוצץ זהב, כך שיש גם דברים פחות מלהיבים בלהיות אישיות ציבורית.

אז איך אתם הייתם מגיבים כשעדשת המצלמה נדחפת לכם לפרצוף בדיוק בשנייה שנתתם ביס במנת הפלאפל? קבלו את ארבעת המינים של המפורסמים שמנהלים יחסי אהבה - שנראה עם צלמי הפפראצי.


מה נראה לכם האטטיוד הכי גרוע של הסלבס? רכלו בפייס

המתעלם - אסי כהן

אסי כהן. ניר פקין
אסי כהן/ניר פקין

השחקן המצחיק, אסי כהן, שלא מעט נשים יעידו כי יש בו משהו כובש, רחוק מלהתלהב למראית צלם פפראצי בסביבתו. הטקטיקה שהוא נוהג לפעול בה: התעלמות מוחלטת. בלי שלום, היי, ביי ומה נשמע - חולף על פני העדשה וממשיך בעיסוקיו כאילו דבר לא הפריע למנוחתו. סטייל? סתם לא נחמד? תחליטו אתם.

המחייכת - גל גדות

גל גדות. מרו זכריה, מערכת וואלה! NEWS
גל גדות/מערכת וואלה! NEWS, מרו זכריה

אתם מבינים שהתופעה הזאת גל גדות, ה - וונדר וומן היא לגמרי בזכות ולא בכדי, נכון? הרי לא סתם כל כוכב בינלאומי שרק מתיישב איתה לצ'יט צ'אט מעיד כי גדות היא הבחורה הכי מתוקה וצנועה שפגש מימיו. הגאווה הישראלית לא תחלוף על פני צלם פפראצי בלי לזרוק חיוך ממיס, לנופף לשלום, וגם אם אינה מעוניינת לענות על השאלות החטטניות עדיין תסיים בתודה ויום טוב. ככה מגיעים לכוכבות אנשים, לימדו והשכילו.

עוד באותו נושא

הבילוי המפתיע של גל גדות ובר רפאלי

לכתבה המלאה

המרביצה - בר רפאלי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הרי אי אפשר להעביר רשימה הנוגעת לסוגיית צלמי הפפראצי ולא להוסיף באותה נשימה את האחת והיחידה, בר רפאלי. איך לנסח זאת בעדינות, צלמים יקרים? היא לא ממש אוהבת אתכם, וזאת כמובן, בלשון המעטה.

בהתחלה היא פשוט התעלמה מהם, לאחר מכן חשבה לתומה שאם תסתיר את פניה עם היד (או התיק) אולי לא יראו שהיא בסביבה, ולבסוף, כשממש אבל ממש התעצבנה: החליטה להחטיף לצלם פפראצי, ולשפך עליו מים מבקבוק שהיה בידה. אה כן, במקרה אחר - היא פשוט העיפה אגרוף אל עבר המצלמה ושברה אותה, שיזכור טוב טוב עם מי יש לו עסק.

המובכת - יונית לוי

יונית לוי. ניר פקין
יונית לוי/ניר פקין

ולפינאלה, מגישת החדשות האולטימטיבית, הגברת יונית לוי. ישנה תחושה כי בכל פעם שלוי נקלעת לסיטואציה בה יש צלם פפראצי בסביבה היא נורא אבל נורא מובכת. משהו באופן שהיא מעקמת את הפה, הפניית המבט אל עבר הרצפה, מעביר מסר שמאוד לא נוח לה ברגע הזה. אז נכון, קרה פעם שנפלו השמיים והיא החליטה לעצור ולשוחח עם צלמי הפפראצי, ואף לשאול לשלומם. אבל היי, אל תתרגלו, היא רגילה למצלמות רציניות באולפן חדשות. זה לא בשבילה כל הסיפור הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully