וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנינה רוזנבלום מבשלת לכם מתכון לחג

20.9.2017 / 5:01

רגע לפני שאתם מעמידים את הסירים על הגז ומבשלים ארוחת חג מהמת, קבלו מתכון מיוחד מהאישה, הבלונד וה-אה אה, פנינה רוזנבלום, שהחליטה ללמד אתכם איך מבשלים קציצות דגם טעימות במיוחד. וואלה! סלבס מבשלת

צילום: עידו שחם, קובי אליהו עריכה: אריאל תמרין

גם אתם צפיתם בסרטונים הוויראליים ההורסים של פנינה רוזנבלום ותהיתם איך היא מבשלת את האוכל המהמם שהיא מציגה? אז זהו, שבמיוחד לרגל השנה החדשה – וואלה! סלבס פנתה לאישה והבלונד, הכניסה אותה למטבח וביקשה ממנה ללמד את כולכם מתכון אחד מיוחד לרגל החג המשמין. אז מה יצא? מתכון טעים במיוחד של קציצות לוקוס ברוטב.

מה דעתכם על המתכון? רכלו לנו בפייסבוק

פנינה רוזנבלום. עידו שחם
מה מתבשל? פנינה ופאדי/עידו שחם

רוזנבלום, שהפכה לאושיה קולינרית בעקבות סדרת המזון הבריאה שהשיקה, הגיעה למסעדת "חצר גולדמן" הממוקמת על חף הים ביפו, שם פגשה את השף פאדי יעיש שאירח את הרוזנבלום במטבח שלו ועזר לה לבשל בזמן שהוא לומד ממנה איך מכינים את המנה המיוחדת שתהפוך כל שולחן חג לטעים יותר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
פנינה רוזנבלום. עידו שחם
מעניין אם יצא טעים/עידו שחם

במהלך הכנת הדגים, סיפרה רוזנבלום ליעיש שאת החג היא תעשה בביתה, וסגילתה לו כי בחג היא תבשל את האוכל המועדף על משפחתה, "הם חולים על הספגטי שלי, אבל אני לא מוותרת ועושה גם עוף שלם או עופיונים", סיפרה רוזנבלום והוסיפה, "את העופיונים אני אמלא בקינואה שלי".

לסיום, רגע אחרי שטעמו מהקציצות הטעימות, הגישה רוזנבלום לשף במתנה רוטב לעוף וחבילת קינואה שהיא מייצרת, שיהיה חג טעים ובריא.

פנינה רוזנבלום. עידו שחם
ועכשיו זה מתבשל/עידו שחם
פנינה רוזנבלום. עידו שחם
יאמי!/עידו שחם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully