וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ענבר, מנגיסטו ומעיין שרדו, אבל מי המנצח שלכם?

15.9.2017 / 6:05

בתום עונה מלאה באסטרטגיה בפיליפינים ואבני אש שלא הפכו למדורת ענק - נותרו שלושה מתמודדים על תואר השורד האחרון. וואלה! סלבס רוצה שתחושו מועצת השבט ותצביעו: מעיין, מנגיסטו או ענבר, מי ראוי לניצחון?

צילום מסך

נו, שרדתם את עונת הפאלאוון של הריאליטי "הישרדות"? 17 משתתפים התחילו כשני שבטים אי שם בפיליפינים - וכמו שקורה בכל משחק של השורדים, הם נלחמו, הזיעו, סבלו ונהנו עד שהצטמצמו לשלושה בודדים שמתחרים על הפרס הגדול שממתין בסופה של התחרות: ענבר פיניאבסקי-בסון, מעיין אדם ומסגנאו מנגיסטו.


רכלו על מנצח "הישרדות" שלכם גם בפייסבוק

משתתפי גמר "הישרדות". אוהד רומנו, מערכת וואלה! NEWS
מתמודדי גמר "הישרדות"/מערכת וואלה! NEWS, אוהד רומנו

מה לא היה במזרח הרחוק והאקזוטי, במהלך הימים שחלפו: אי מתים ואי בידוד, קשרים רומנטיים מרגשים (עליהם קראתם לראשונה בוואלה! סלבס כמובן) שנגמרו בהדחות מפתיעות בסיומה של מועצת שבט שערורייתית, אבני אש שלא הצליחו להפוך למדורה בוערת, קוביות בבטן והמון רגעי ביקיני, בנים תככנים, נשים אמיצות, צעקות וחיבוקים, גשמים וימים לוהטים - כשהכל מול המצלמות כמובן, בניצוחו של גיא זוארץ.

כעת, וואלה! סלבס מבקשת מכם להוות מועצת שבט משלה ולהצביע, רק כדי לקבוע מי מהשורדים של גמר עונת 2017 יהיה זה שהכי ראוי לזכות בתואר "השורד המנצח" ובפרס? הפעם, הבחירה היא שלכם בלבד ומי יודע, ייתכן שתצביעו על אלה שבוחרים במועצת השבט. יאללה, צאו לדרך.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully