וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגיל 62: פנינה רוזנבלום שורפת את הרשת בביקיני

14.9.2017 / 6:10

האקסים שלא מצטלמים ביחד, הזמיר המסלסל שהתעלף באמצע הופעה, הזמר המפורסם שפגע ברוכב אופנוע והמשיך להופעה, הכוכב הבינלאומי שלא שילם את החשבון, וכמובן, הכוכבת שלוהטת גם בגיל 62 - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

יח"צ - חד פעמי

את הרשימה פותחים צמד צ'ילבות, כשמצד אחד: אסתי גינזבורג ומהצד השני: האקס שלה, יוסי בובליל המוכר לכם כבחור הלוהט מהישרדות. השניים נפגשו באירוע אופנתי, ולמרות החיוכים שפיזרו – כשהתבקשה הדוגמנית להצטלם עם האקס, היא סירבה בנימוס.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שלום ולא להתראות. אסתי ויוסי/מערכת וואלה!, צילום מסך

קדימה למקום הרביעי, שם נמצא מישהו שדווקא הצטלם עם גינזבורג באותו אירוע, אייל גולן שמו, שמספר ימים לאחר התמונה עם הדוגמנית – הוא הגיע להופעה בירושלים רק בשביל לגלות כי הוא לא חש בטוב ולהתמוטט מאחורי הקלעים. אבל אצל אייל כמו אצל אייל – ההצגה חייבת להימשך, כך שלאחר מספר דקות, הוא כבר חזר לבמה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אייל גולן. ניר פקין
העיקר הבריאות. אייל/ניר פקין

הגענו כבר למקום השלישי, שם נמצא עוד זמר שהיה מעורב בתקרית לא נעימה, הפעם זה נתן גושן שעל פי טענה של רוכב אופנוע, הזמר המפורסם נכנס בו עם רכבו, גרם לו לשבר ברגל, אך במקום ללוות אותו לבית החולים – המשיך להופעה ואפילו לא התקשר לשאול לשלומו.

נתן גושן. ניר פקין
המשיך להופעה. נתן/ניר פקין

ומכאן נמשיך הישר למקום השני, שם, איך לא – עוד שערורייה, הפעם עם ניחוח של חו"ל כי ג'רמי מיקס המוכר לכם יותר כאסיר החתיך בתבל, הגיע למועדון תל אביבי עם הפמליה, שתה ושתה עד שהחשבון הגיע ל7,000 שקלים – אז, קם הכוכב והתכוון לעזוב, אלא שבעלי המועדון שלא קיבלו את התשלום, שלחו את המאבטחים לעכב אותו עד שישולם החשבון. לבסוף, לאחר שהבינו כי אין מנוס, הוציא מנהלו של ג'רמי את האשראי וגיהץ.

ג'רמי מיקס הדוגמן הפושע מאחורי הקלעים בתצוגה של פיליפ פליין בשבוע האופנה של ניו יורק. GettyImages
שתה וברח. ג'רמי/GettyImages

ובמקום הראשון, מי אם לא האישה שמאיימת לתפוס את מקומה של קים קרדשיאן. אם עוד לא הבנתם, מדובר כמובן באישה, הבלונד וה –אה אה, פנינה רוזנבלום, שמוכיחה לעולם שגם בגיל 62 בלונדיניות נהנות יותר כשהיא מצטלמת בביקיני במהלך חופשה בכנרת. התמונות של רוזנבלום הפכו לשיחת היום וזכו ללא מעט תגובות חיוביות.

פנינה רוזנבלום.
הורסת! פנינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully