וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במהלך צילומים: אושרי כהן היה מעורב בשוד מלחיץ

4.9.2017 / 6:00

מה קורה עם כוכבים שמבלים בים וממגנטים אליהם את הפושעים? כי אושרי כהן היה מעורב בתקרית מזעזעת, כשבזמן צילומים מלאים בחול, ראה שוד שמתרחש לו מול העיניים והחליט לפעול בעניין, לאחר שלדבריו "לא הייתה ברירה". וואלה! סלבס צ'קלקה

אושרי כהן ל-MANIA JEANS. בני בדש,
זה באמת קרה עכשיו? אושרי כהן והדוגמנים/בני בדש

כאילו הקיץ האחרון לא היה מלא בשמש + מי מלח, אושרי כהן החליט שאת קמפיין החורף הקרוב למותג לו הוא מדגמן - יערכו באחד המקומות החביבים עליו, חוף הים. עם זאת, בעוד שהוא יכול היה לצפות את העובדה שיתלכלך ממעט זפת או שישוב הביתה עם החול בין האצבעות בכפות הרגליים, לדרמה הפלילית שהתרחשה בזמן הצילומים אושרי - כנראה היה מוכן פחות. ככה זה כשאתה רודף אחרי שודדים במקום לעשות פוזות למצלמה!


עוד סיפורים מסמרי שיער:
הלילה הסוער של אייל גולן ושי מיקה
מה עישנת? צפו בביבר משתטה מול כל העולם

רכלו על השוד של אושרי כהן בפייסבוק

אושרי כהן ל-MANIA JEANS. בני בדש,
לבוש כשודד? כהן בחוף הים/בני בדש

השחקן, צולם יחד עם חבורת דוגמנים באחד מהלילות של השבוע שעבר, עבור קמפיין החורפי החדש של רשת MANIA JEANS. הלוקיישן: חוף בת ים, בו הוצבו ממטרות שיצרו את האווירה הגשומה. עם זאת במהלך השעות הקטנות של הלילה, תוך כדי שעושים פוזה ואז אחרת מול המצלמה, הצוות שמע צעקות רחוקות, כך שבן רגע אושרי האמיץ החל לרוץ.

החברים, הבינו שהסיבה לכך שכהן החל לרוץ (לצד עוד כמה מאנשי הצוות), הוא שעל החוף הסמוך נמצא שודד שניסה לגנוב תיק של זוג שבילה במים. "שמענו צעקות, אבל לקח לנו כמה שניות להבין שזו קריאה לעזרה", משחזר הדוגמן לפרקים, "רצנו לעבר האזור של הצעקות וראינו שם זוג צעיר מבוהל ובחור שבורח מהם, עם התיק שלהם. רדפתי אחריו לאורך הים... אבל אחרי כמעט קילומטר של ריצה הבנתי שלא אדביק את הפער ושהוא לא מתכוון לעצור גם עוד 100 קילומטר - אבל לפחות הרתענו אותו".

איזהו גיבור?

עומר דרור גם הציל אישה משוד. בערך

לכתבה המלאה
אושרי כהן ל-MANIA JEANS. בני בדש,
סטרס, אילוסטרציה/בני בדש

- אושרי, חשבת להצטרף למשמר האזרחי?
"כמובן ששמחתי לעזור ואני חושב שעשיתי אך ורק את המינימום בשעת צרה כזו. לצערי זו לא הפעם הראשונה שאני נתקל בסיטואציה, כבר יצא לי לרדוף אחרי גנבים בחוף כמה פעמים."

"צריך לעצור את זה, אני לא אחד שלוקח את החוק לידיים אבל במקרה הזה לא הייתה לי ברירה", מבהיר כהן, "מקווה שמשטרת ישראל תקרא את זה וימצאו שם דרך למגר את התופעה. קצת מעייף לרוץ ככה בכל לילה". הכי.


וואלה! סלבס נשבעת שהיא לא השודד. היא לא מסוגלת לרוץ יותר מ-50 מטר ברציפות מבלי לקרוס.

אושרי כהן ל-MANIA JEANS. בני בדש,
אושרי והדוגמנית ברגע מהניינטיז #1/בני בדש
אושרי כהן ל-MANIA JEANS. בני בדש,
וגם ברגע מס' #2 אושרי כהן/בני בדש
  • עוד באותו נושא:
  • אושרי כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully