וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביוש לחופש הגדול: ילדי הסלבס מתחילים שנה חדשה

וואלה! סלבס

3.9.2017 / 10:23

כמה פעמים ראיתם באינסטגרם שלמפורסמים פשוט נמאס מהחופש הגדול? בשעה טובה, שנת לימודים חדשה נפתחה - כך שהכוכבים וילדיהם בהתרגשות שיא. בחנו בעצמכם. וואלה! סלבס שלום לגננת

צילום מסך

תיעוד בלתי פוסק של ילדים שוברים את הריהוט בבית, אינספור טיולים ברחבי ישראל והעולם, תיוגים של "עד_מתי_חופש_גדול": מפורסמי ארצינו עשו הכל בכדי לשעשע את הדור הבא בחודשי הקיץ, וכידוע כל חגיגה מגיעה לסיומה, כך שהזאטוטים פתחו בסוף השבוע את שנת הלימודים החדשה. הנה כמה מהסלבס המתייפחים, הנרגשים ומלאי הגאווה.


לעוד רכילות מהביצה:
עלמה זק בתפקיד חדש
שורדת במיל', כלה לעתיד: לירון רביבו מאורסת

מי הסלבס שהכי ריגש אתכם? רכלו בפייס

מיה דגן. צילום מסך
מיה דגן ואמליה מרגשות/צילום מסך

תחת הטייטל "האמא המרגשת ביותר", תוכתר השנה מיה דגן שפרסמה וידאו שיגרום לכם להזיל דמעה - לצד אמליה שלה, שנכנסה לגן עירוני: "בא לי להגיד, איזה כיף, קצת שקט, נחזור לחיים, אבל צובט לי בלב כי אני אתגעגע אליה, כי היא החיים שלי, כי היה לי כיף איתה כל רגע". מתוקות.

גם אופירה אסייג שמתעדת את ילדיה באינסטגרם בכל הזדמנות אפשרית, פרסמה שלל תמונות בבתי הספר וכתבה: "מתרגשת בטירוף". ניקול ראידמן, האישה והקוטור, ליוותה את בתה מישל שבמקרה לומדת עם בתה של מרינה קבישר באותו בית הספר, ותיעדה את הילדה מצאתה מהבית ועד שהתיישבה בכיסא שבכיתה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

מיכל הקטנה וההריונית העלתה תמונה שני ילדיה, יולי שעולה לכיתה ד' וליאו שעולה לכיתה ב'. גם קבישר הצטרפה לחגיגה כשבתה מיה עלתה לכיתה א' - וצילמה אותה ליד אביה בשולחן הלימודים.

מלי לוי הוכיחה עד כמה הגנים שלה משובחים בתמונה של שני ילדיה, רותם אבוהב סיפקה חיוך מרוח מאוזן לאוזן שמסגיר הקלה של חופש שנגמר והתרגשות לילדיה, עינב בובליל בלוק תואם לשלושת בנותיה, והמגישה לירון ויצמן הסתפקה בצילום של בתה הולכת בשביל אל הגן החדש.


וואלה! סלבס עברה את כיתה ד' בערך שבע פעמים. היא פשוט לא שלטה בלוח הכפל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יולי וליאו, ילדיה של מיכל הקטנה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully