וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל גדות מרימה בארץ הקודש

1.9.2017 / 4:26

הכוכבת ההוליוודית שפרצו לה לאינסטגרם, האסיר המסוקס שיגיע לישראל לצילומים, חבר הכנסת שהפך לאבא, כוכב הריאליטי שיקעקע את שמה של חברתו וכמובן, הישראלית הכי מפורסמת בעולם מגיעה לביקור מולדת – כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת

עיבוד תמונה

את הרשימה פותחת סלינה גומז, שהתעוררה בוקר אחד רק בשביל לגלות שמישהו פרץ לה לחשבון האינסטגרם והעלה תמונות עירום של האקס שלה, ג'סטין ביבר, תחת הכותרת, "תראו את השרימפ של הכו*# הזה". הצוות האישי של גומז, שהבחין בתמונות, מיהר להקפיא את החשבון שלה ולהסיר את התמונות.

פריצה לאינסטגרם של סלינה גומז. אינסטגרם, צילום מסך
אופסי!/צילום מסך, אינסטגרם

במקום הרביעי מחכה בחור שתמונה שלו שדלפה לרשת, הפכה אותו לכוכב בינלאומי. קוראים לו ג'רמי מיקס, והוא מוכר לכם יותר כאסיר החתיך שהפך לדוגמן בינלאומי, ויגיע בקרוב לישראל לצילומי פרסומת למשקפיים.

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בקרוב על המסך. בר וג'רמי/מערכת וואלה!, צילום מסך

הגענו כבר למקום השלישי, שם נמצא עוד בחור שאוהב קעקועים, רק לא על עצמו אלא על אחרים. אלא שהפעם, אליאב אוזן החליט לקעקע גם את עצמו בפעם הראשונה, ולא סתם – כי אם קעקוע עם השם של אשתו, דנית גרינברג.

דנית גרינברג, אליאב אוזן. רפי דלויה
בקרוב: הקעקוע. אליאב ודנית/רפי דלויה

אל המקום השני מגיע בחור שרגיל לכותרות שליליות, אלא שהפעם מדובר בכותרת חיובית, ככה זה שחבר הכנסת, אורן חזן, הופך לאבא בפעם הראשונה בחייו כשאשתו מביאה לעולם את בתם הבכורה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הגענו למקום הראשון, שם כמובן נמצאת הכוכבת הישראלית הכי גדולה שידעה ישראל, הלא היא וונדר ווומן, גל גדות, שקפצה לביקור מולדת בארץ הקודש, רק בשביל להספיק להגיע בזמן למסיבת ההפתעה שארגנו חברותיה ליעל גולדמן שחגגה 39 שנות קיום.

גל גדות. מרו זכריה, מערכת וואלה! NEWS
וולקם טו יזראל. גל/מערכת וואלה! NEWS, מרו זכריה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully